Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Igår, 09:30
Medlem
Hej har precis blivit limiterad p ett spelbolag. Detta gller tennismatcher p lg niv. Vilka spelbolag limiterar minst enligt era erfarenheter?
Serisa svar uppskattas
Citera
Igår, 09:33
Medlem
67arigGubbes avatar
Alla, s fort man vinner mycket s sprras man.
Citera
Igår, 09:40
Medlem
Frr eller senare JA, slnge det inte r en spelbrs. Beror lite p vilka marknader man spelar p ocks. Undrar snarare vilka bolag som enligt andra spelares erfarenheter limiterar minst?
Citera
Igår, 09:52
Medlem
67arigGubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skattensmysterie33
Frr eller senare JA, slnge det inte r en spelbrs. Beror lite p vilka marknader man spelar p ocks. Undrar snarare vilka bolag som enligt andra spelares erfarenheter limiterar minst?

Googlade p detta
betting sites that don't limit

Fick upp massor, mnga affiliatesidor men du fr leta lite.
Citera
Igår, 17:46
Medlem
Fyllefyllots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skattensmysterie33
Hej har precis blivit limiterad p ett spelbolag. Detta gller tennismatcher p lg niv. Vilka spelbolag limiterar minst enligt era erfarenheter?
Serisa svar uppskattas

Pinnacle limiterar inte, det r man vad jag vet, ensamma om.
Det har svensk license osv, inga konstigheter.
Citera
Igår, 19:50
Medlem
Stoolers avatar
Gissar att Tennis under elitniv knappast r prioriterat av spelbolagen. Typexempel p insidermarknad dr kunniga punters kan ha en edge. Ngra f vinnande spel och du blir limiterad direkt.

Bortsett frn tidigare nmnda Pinnacle s har jag inte sttt p ett Europalicensierat spelbolag som INTE limiterar.

Tittar man p icke-europeiska bolag s kan man i princip ignorera alla bolag i Karibien. Det r mnga som ftt vinstpengar frysta utan annan anledning n att de inte r villiga att betala ut vinster.

I Asien finns dock ett spelbolag som funnits i massor av r och som accepterar Svenska kunder. SBObet.com! Licens p Filippinerna och p Manx (England) frvisso men jag har aldrig varit med om varken limitering eller strul med utbetalningar och d ppnade jag mitt konto redan 2002.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in