2024-12-15, 21:18
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Donner123
Det r garanterat inte bara vinster de gr p. Spelar du p sm och udda marknader, strre summor p singlar, och snt gr det nog snabbt. Fr du in ngra sjuka sexlingar p premier league lter de nog dig hllas trots tokplus fr det kan ju omjligt hlla i lngden. Men vissa har vl en lgre grns nr saftblandaren i taket drar igng n andra.

Ja det kan nog stmma, jag spelar alltid bara samma typ av spel.
Citera
2024-12-16, 14:41
Medlem
Jag fr bara spela 30 kronor p svenska Spel p att Atletico madrid vinner mot Barcelona borta (oavgjort insatsen tillbaka)de har hga odds 4 gnger pengarna men jag fr bara satsa 30 kronor.korkat

Citera
2024-12-16, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av falafel111
Jag fr bara spela 30 kronor p svenska Spel p att Atletico madrid vinner mot Barcelona borta (oavgjort insatsen tillbaka)de har hga odds 4 gnger pengarna men jag fr bara satsa 30 kronor.korkat

Vad har du spelat fr spel tidigare p kontot?

Du r snder limiterad om att du p s stora marknader endast fr in 30 kr.
Citera
2024-12-16, 22:40
Medlem
Yourworstenemys avatar
Citat:

Menar du "Insatsen tillbaka vid oavgjort"?
Gav de verkligen 4 gnger p det spelet, har svrt att tro det d det ger 2.90 nu och jag har svrt att se att oddset har sjunkit s mycket. Mjligtvis s snktes det igr efter Barcelonas frlust mot Leganes?
En vanlig tva p Madrid (utan insatsen tillbaka) ger i skrivande stund 4.10 i odds och p det tillts jag satsa det hissnande beloppet 110.84 kr...
Citera
2024-12-17, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yourworstenemy
Menar du "Insatsen tillbaka vid oavgjort"?
Gav de verkligen 4 gnger p det spelet, har svrt att tro det d det ger 2.90 nu och jag har svrt att se att oddset har sjunkit s mycket. Mjligtvis s snktes det igr efter Barcelonas frlust mot Leganes?
En vanlig tva p Madrid (utan insatsen tillbaka) ger i skrivande stund 4.10 i odds och p det tillts jag satsa det hissnande beloppet 110.84 kr...

det r asiatisk handicap 0 som gav 4 gnger pengarna igr det r samma som insatsen tillbaka vid oavgjort
30 kronor r s ljligt
Citera
2024-12-17, 02:11
Medlem
Yourworstenemys avatar
Citat:
det r asiatisk handicap 0 som gav 4 gnger pengarna igr det r samma som insatsen tillbaka vid oavgjort
30 kronor r s ljligt

Haha ja fr p asian handicap fr man satsa nnu mindre n vanligt, s har det alltid varit hos Kambi.
Fast handicap 0 brukar de sllan ha av ngon anledning, finns heller inte nu p Barcelona-Atletico Madrid. Men det kanske fanns igr?

Jag frstr faktiskt inte hur dessa idioter kan se sig sjlva i spegeln? Vi snackar inte om div 2 i Indien utan en toppmatch i La Liga, och de knner sig allts tvungna att limitera till s pass lga niver.
Och hur fan Svenska spel kan anlita dessa rkeidioter r ju nnu mera ljligt.

Dan Korhonen: "Kambi r den partner som vi anser kan leverera den bsta lsningen"

Vilken lsning r det din jvla idiot, att knappt lta folk vinna p en toppmatch i vrldens nst bsta liga?

"Vrt syfte r att alltid erbjuda ett s stort och attraktivt erbjudande som mjligt till merparten av vra kunder."

Detta allts frn ett bolag som pstr sig vara hela Sveriges spelbolag...
Hur fan kan ett erbjudande vara attraktiv fr ngon om man inte tillts vinna???
Skulle frresten denna merpart f fr sig att brja vinna, kommer idioten sga till minoriteten av vra kunder?

https://bettingstugan.se/intervjuer/...asta-losningen
Senast redigerad av Yourworstenemy 2024-12-17 kl. 02:17.
Citera
2024-12-17, 08:27
Medlem
Citat:
Haha ja fr p asian handicap fr man satsa nnu mindre n vanligt, s har det alltid varit hos Kambi.
Fast handicap 0 brukar de sllan ha av ngon anledning, finns heller inte nu p Barcelona-Atletico Madrid. Men det kanske fanns igr?

Jag frstr faktiskt inte hur dessa idioter kan se sig sjlva i spegeln? Vi snackar inte om div 2 i Indien utan en toppmatch i La Liga, och de knner sig allts tvungna att limitera till s pass lga niver.
Och hur fan Svenska spel kan anlita dessa rkeidioter r ju nnu mera ljligt.

Dan Korhonen: "Kambi r den partner som vi anser kan leverera den bsta lsningen"

Vilken lsning r det din jvla idiot, att knappt lta folk vinna p en toppmatch i vrldens nst bsta liga?

"Vrt syfte r att alltid erbjuda ett s stort och attraktivt erbjudande som mjligt till merparten av vra kunder."

Detta allts frn ett bolag som pstr sig vara hela Sveriges spelbolag...
Hur fan kan ett erbjudande vara attraktiv fr ngon om man inte tillts vinna???
Skulle frresten denna merpart f fr sig att brja vinna, kommer idioten sga till minoriteten av vra kunder?

https://bettingstugan.se/intervjuer/...asta-losningen

Har aldrig hrt om vekaussi eller danska spel begrnsa s som svenska spel gr .ett statligt spelbolag som begrnsar sina kunder till dessa belopp
Helt sjukt
De skulle skert g i konkurs om jag fick satsa 300 kronor och vinna 1200 p att Atletico madrid vinner matchen
Senast redigerad av falafel111 2024-12-17 kl. 08:33.
Citera
2024-12-17, 09:49
Medlem
Yourworstenemys avatar
Citat:
Har aldrig hrt om vekaussi eller danska spel begrnsa s som svenska spel gr .ett statligt spelbolag som begrnsar sina kunder till dessa belopp
Helt sjukt
De skulle skert g i konkurs om jag fick satsa 300 kronor och vinna 1200 p att Atletico madrid vinner matchen

S r det, fr du satsa mer n just exakt 30 kr s r det finito med Svenska Spel. Inga fler pengar till idrottsklubbarna och inga mer vrdelsa Trisslotter till farmor...

Men allvarligt talat s har det skett ett moraliskt totalhaveri hos Svenska spel sen Dan Korhonen blev oddsetchef och Anna Johnson blev VD.
Ett svin som Korhonen fr hrja fritt eftersom VD:n r inkvoterad och kan inte ett skit om spel...

Jag uppmanar alla till att bojkotta skitet, kp inga fler vrdelsa Trisslotter, spela inte p skitspel som Lotto dr inte ens hlften gr tillbaka till spelarna.
Frutom en bra grning s sparar ni pengar ocks...
Senast redigerad av Yourworstenemy 2024-12-17 kl. 10:11.
Citera
2024-12-17, 11:27
Medlem
Citat:
S r det, fr du satsa mer n just exakt 30 kr s r det finito med Svenska Spel. Inga fler pengar till idrottsklubbarna och inga mer vrdelsa Trisslotter till farmor...

Men allvarligt talat s har det skett ett moraliskt totalhaveri hos Svenska spel sen Dan Korhonen blev oddsetchef och Anna Johnson blev VD.
Ett svin som Korhonen fr hrja fritt eftersom VD:n r inkvoterad och kan inte ett skit om spel...

Jag uppmanar alla till att bojkotta skitet, kp inga fler vrdelsa Trisslotter, spela inte p skitspel som Lotto dr inte ens hlften gr tillbaka till spelarna.
Frutom en bra grning s sparar ni pengar ocks...

Skulle nska om man kunde begrnsa/limitera mr korhonens ln s som han begrnsar oss frn spel.undrar hur mkt ln svinnet har i mnaden ngon som vet?
Citera
2024-12-17, 11:56
Medlem
Yourworstenemys avatar
Citat:
Skulle nska om man kunde begrnsa/limitera mr korhonens ln s som han begrnsar oss frn spel.undrar hur mkt ln svinnet har i mnaden ngon som vet?

Oavsett vad han n har s r det betydligt mer n vad han frtjnar.

Hr har vi svinens delrsrapport, antalet sunda intkter (vad fan det nu r fr ngot?) kar.
r det intkter frn speltorskar som inte gnller utan hller kften fr att de har rd att frlora?
Hur kan det frresten vara sunda intkter om man inte tillter vinnare, det r ju s lngt ifrn fair play som man bara kan komma.

https://om.svenskaspel.se/koncernnyh...unda-intakter/

S det r inga fattiglappar direkt, men allt str givetvis och faller med att falafel111 inte fr vinna ver 90 kr p Atletico Madrid...

En annan sak som str mig r detta.

"Vi har delat ut 52 nya elitidrottsstipendier fr strre mjlighet att kombinera elitidrott med eftergymnasiala studier."

Varfr ska Svenska spels kunder vara med och finansiera ngra eventuellt blivande elitidrottare?
S de strr allts pengar ver potentiella elitidrottare som inte har gjort ett skit fr Svenska spel men behandlar sina egna kunder som skit och begrnsar vra vinstmjligheter?

Det r era kunder som ni ska bry er om era jvla idioter ifall ni inte fattar det...
Citera
2024-12-18, 22:05
Medlem
Nudelns avatar
Citat:
Jag tillts vinna 172.5 kr p Europa League ikvll hos Svenska Spel och ATG, helt jvla sanslst allts.
Ni andra som r limiterade, hur mycket fr ni vinna?
Och ni som inte r limiterade, varfr spela hos bolag som inte tillter folk vinna???
Jag fick vinna 172.18 kronor p Ligue 1 i fredags... meningslst spela om man inte fr satsa. Men det verkar som vi r lika hrt kapade.
Citera
2024-12-19, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nudeln
Jag fick vinna 172.18 kronor p Ligue 1 i fredags... meningslst spela om man inte fr satsa. Men det verkar som vi r lika hrt kapade.

Det verkar vara standard p den ligan fr limmade konto. Lika illa med 172kr p dagens Europa Conference League och engelska EFL / Ligacupen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in