Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
Igår, 17:47
Medlem
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...s_consent=true

En man i 20-årsåldern har attackerat flera poliser i Västerås.
Citera
Igår, 17:58
Medlem
Stackarn, förmodligen besviken över att VSK åker ner till superettan.
Citera
Igår, 18:06
Medlem
Pungkorps avatar
Gissar på knarkare. Bor massa människor med låg social status i lägenheterna i tillberga.
Citera
Igår, 18:30
Medlem
Noll koll märker jag. Bor mest barnfamiljer och gamlingar där.
Citera
Igår, 18:44
Medlem
Crabbofixs avatar
gissar att det var kvinnliga poliser
Citera
Igår, 18:44
Medlem
Pungkorps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sessan36
Noll koll märker jag. Bor mest barnfamiljer och gamlingar där.
Ja, i själva tillberga. Jag menar i hyreshusen vid förskolan. Jag bor i Tillberga och har gjort det i 11år så jag vet. Det bor säkert annat folk i lägenheterna också. Men att de används för social dumpning är rätt känt.
Citera
Igår, 18:49
Medlem
Pungkorps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabbofix
gissar att det var kvinnliga poliser
Helt övertygad. Man kan ju tycka att två poliser bör kunna övermanna en 20åring.
Citera
Igår, 18:51
Medlem
Crabbofixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pungkorp
Helt övertygad. Man kan ju tycka att två poliser bör kunna övermanna en 20åring.

ja man ska inte glömma bort att svensk polis, i motsats till mig veterligen både norsk och brittisk, bär skjutvapen, liksom antar jag, el-pistol numera.

det är väl rimligt att en utbildad polis som är av det "svagare könet" fysiskt, förstår att ett sätt att råda bot på detta är att faktiskt använda sig av dom vapen som dom tilldelats.

annars blir det lite som att man försöker jaga björn med händerna.
Citera
Igår, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pungkorp
Ja, i själva tillberga. Jag menar i hyreshusen vid förskolan. Jag bor i Tillberga och har gjort det i 11år så jag vet. Det bor säkert annat folk i lägenheterna också. Men att de används för social dumpning är rätt känt.

Ja, Tillberga har varit fullt av labila pundare i 20+ år som placerats där av soc.
Citera
Igår, 19:07
Medlem
Pungkorps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabbofix
ja man ska inte glömma bort att svensk polis, i motsats till mig veterligen både norsk och brittisk, bär skjutvapen, liksom antar jag, el-pistol numera.

det är väl rimligt att en utbildad polis som är av det "svagare könet" fysiskt, förstår att ett sätt att råda bot på detta är att faktiskt använda sig av dom vapen som dom tilldelats.

annars blir det lite som att man försöker jaga björn med händerna.
Exakt den konversationen hade vi här hemma. Elpistol är väll bara vissa som har på prov. Men batong och gas finns ju. Sen kan de ju alltid skjuta. Men tänker att det inte borde vara nödvändigt.
Men det är ju viktigt man jämlikhet och mångfald.
Citera
Igår, 19:09
Medlem
Pungkorps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SunTzu
Ja, Tillberga har varit fullt av labila pundare i 20+ år som placerats där av soc.
ja det är exakt min iakttagelse vid lägenheterna. I övriga tillberga är det lugnt.
Citera
Igår, 20:26
Medlem
Försök till Suicide By Cop?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem