Flashback bygger pepparkakshus!
  • 3
  • 4
2024-11-23, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drKickass
Det tycker jag inte.
Tycker du det?
Personerna i tråden tycker ju att det är jobbigt, jag sa bara att det inte är något större jobb, som ett enklare träningspass som man kan göra när man känner för. Rätt trevligt om du frågar mej!
Citera
2024-11-23, 08:51
Medlem
Hus 1: Ångrade läget på genomfarts gata, saknade garage och bastu. Hus 2: Ångrade läget nästan längst ut på en återvändsgata, mycket mer trafik än man kunde ana. Saknade bastu. Hus 3: Nu bor jag längst in på en återvändsgata med både garage och bastu. Dessutom högt med en vidunderlig utsikt över land och hav. Det blir inga fler hus efter detta.
Citera
2024-11-27, 04:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crimson Sky
Hus 1: Ångrade läget på genomfarts gata, saknade garage och bastu. Hus 2: Ångrade läget nästan längst ut på en återvändsgata, mycket mer trafik än man kunde ana. Saknade bastu. Hus 3: Nu bor jag längst in på en återvändsgata med både garage och bastu. Dessutom högt med en vidunderlig utsikt över land och hav. Det blir inga fler hus efter detta.
Är du Finne? :-) Hade bastu i vårat förra hus, vi använde den 3 gånger i början, sedan gällde bar bubbelpoolen vi satte in.
Citera
2024-11-27, 06:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-i-KBA
Är du Finne? :-) Hade bastu i vårat förra hus, vi använde den 3 gånger i början, sedan gällde bar bubbelpoolen vi satte in.
Nä 😃, men växte upp i Norrland kan kanske ha något med det att göra. (Hade jacuzzi i mitt andra hus, ungefär samma erfarenhet av den som du har av bastu.)
Citera
2024-11-29, 02:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crimson Sky
Nä 😃, men växte upp i Norrland kan kanske ha något med det att göra. (Hade jacuzzi i mitt andra hus, ungefär samma erfarenhet av den som du har av bastu.)
Jacuzzin 3 gånger sedan bara bastu?
Citera
2024-12-01, 22:11
Medlem
Rumpnisseiskogens avatar
Något som jag missade när jag köpte huset jag bor i nu, är att flera av grannarna har hundar ute i hundgård i princip hela dagarna. Hundarna är jakthundar som skäller om någon går på vägen och det är ett populärt promenadstråk här där många motionsgår/rastar sina hundar så man vaknar av hundskall 05 på morgonen. Grannen måste sätta ut sina hundar i hundgården innan hon åker till jobbet, så det går inte att göra så mycket åt men ganska jobbigt är det.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in