Är absolut inte snål, men ekonomisk och betalar inte vad som helst för vad som helst.
För övrigt så föreslog jag Axfood som som konkurrent, inte arabbutiker. De har sitt klientel och kan inte konkurrera med ICA. Även om jag gärna handlar viss mat i sådana butiker.
Allt levande du ser har fått sina gener modifierade.
Att skadedjur skulle bli resistenta på grund av genmodifierade grödor låter inte bra. Har du någon källa på det.
Citat:
Det är naturligtvis inte okej, och upptäcker du sådant så ska du naturligtvis genast anmäla det direkt.
Citat:
Varken Erwin Smith, Charles Townsend eller Emmanuelle Charpentier var anställda av något företag som sålt asbest. Men skit samma, du behöver inte välja genmodifierat bara för att du handlar i en arabbutik.För övrigt så föreslog jag Axfood som som konkurrent, inte arabbutiker. De har sitt klientel och kan inte konkurrera med ICA. Även om jag gärna handlar viss mat i sådana butiker.
Allt levande du ser har fått sina gener modifierade.
Citat:
Det beror inte på att växterna är genmodifierade.
Citat:
De tar inte livet av sig för att växterna skulle vara giftiga. Att skadedjur skulle bli resistenta på grund av genmodifierade grödor låter inte bra. Har du någon källa på det.