Citat:
Ursprungligen postat av
borrow
Om jag antar att jag är en flykting skulle jag aldrig kunna leva i ett västerländskt land. Västländer med strikta lagar och bristande frihet är som en hord av själlösa zombies.
Om jag var en flykting skulle jag hellre arbeta som arbetare i ett västerländskt land i 10 år och sedan återvända till mitt land och leva rikt än att leva i ett västerländskt land för alltid.
Det beror på att jag tack vare växelkurserna har blivit rik nog att anställa flera hembiträden i landet där jag bor. Men de flesta flyktingar väljer att bo i själlösa västländer.
Ett samhälle med strikta lagar, ett samhälle där traditionella värderingar har kollapsat, ett samhälle där människor arbetar tills de är 70 år, får pension vid ålderdom och dör i cancer. Varför vill de flesta flyktingar bo i väst? Om jag var flykting skulle jag arbeta i ett rikt västland i 10 år, sedan gå tillbaka till där jag bor, köpa mark, bli rik, umgås med prostituerade hela dagarna och leva ett lyckligt liv.
Ett västerländskt land där du får gratis bostad, mat, tand & läkarvård + lön utan arbete.
Som INTE har strikta lagar (sharia) bristande frihet (sharia) traditionella värderingar (sharia)
Undra just varför flyktingarna vill leva i såna länder o bara vara hem på semester…..???
Undra just varför dom senare tar dit släktingar, fruar och barn till västerländerna.…..???