Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
Idag, 00:16
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Tänkte jag skulle hjälpa trådstartaren på traven - började kika bland de raderade inläggen. Finns många raderade inlägg av alla moderatorerna i delforumet och de flesta av dem tycker jag vid en snabb titt är relevant raderade. Jag tror det är detta inlägget som det refereras till:

Tack. Det stämmer.
Citera
Idag, 00:58
Medlem
PatsyStoneHCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Tänkte jag skulle hjälpa trådstartaren på traven - började kika bland de raderade inläggen. Finns många raderade inlägg av alla moderatorerna i delforumet och de flesta av dem tycker jag vid en snabb titt är relevant raderade. Jag tror det är detta inlägget som det refereras till:

Maviel.
Du är troligen forumets snällaste och mest ödmjuka moderator.
Därför jag är tvungen att kommentera din kommentar.

Citat:
Ursprungligen postat av Pinto87
Tack. Det stämmer.
Det där inlägget var inte trams och OT enligt dig?

Att björnar skiter i skogen är jag högst medveten om däremot vet jag inte om man kan hitta ditt förstånd vare sig i skogen eller i stan, ska vi säga så?
Citera
Idag, 07:34
Medlem
beaver_ses avatar
Citat:
Efter 24 timmar utan svar har man rätt skriva här. Jag har väntat 34 timmar eller nåt.

Jag har även lagt in mitt pm i inlägg 1 till Humbug men förstår inte varför det inte syns. Syns för mig.

Edit: Jag har följt alla regler och steg korrekt.
Men hallå...
Hur viktigt är det för dig att dina OT/trams inlägg inte raderas?
Nu lägger du en hysterisk energi på att få dessa återskapade, är de verkligen så viktiga för eftervärlden att se? Glöm inte att detta inte är ett forum för chattande.

Ta och lugna ner dig lite och acceptera att det är skitinlägg som gör sig bäst raderade...

Själv har jag under åren fått en "del" raderat haha, men jag gråter inte över det, även fått en "lite" varningar för OT/trams... Mestadels så var det skrivna i nån het debatt och egentligen stör det för kommande läsare att behöva scrolla en massa för att läsa en tråd...

Så sluta att belasta moderatorerna med mängder av frågor om dina OT/spam inlägg, de gör ett nödvändigt jobb och de gör det utan ersättning..

~Bäver
Citera
Idag, 07:37
Medlem
Pippipipparpippins avatar
Citat:
Tack. Det stämmer.

Då har vi det raderade inlägget att jobba med.

Det här inlägget tänker ja att det beror på sammanhang.
Dock är det så gott som helt oläsligt ur sitt sammanhang.
Det ser mer ut som chattsvar än ett inlägg i en diskussion enligt mig.

Spontant ser jag inte några konstigheter med att det här inlägget har raderats.
Citera
Idag, 08:54
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Men hallå...
Hur viktigt är det för dig att dina OT/trams inlägg inte raderas?
Nu lägger du en hysterisk energi på att få dessa återskapade, är de verkligen så viktiga för eftervärlden att se? Glöm inte att detta inte är ett forum för chattande.

Ta och lugna ner dig lite och acceptera att det är skitinlägg som gör sig bäst raderade...

Själv har jag under åren fått en "del" raderat haha, men jag gråter inte över det, även fått en "lite" varningar för OT/trams... Mestadels så var det skrivna i nån het debatt och egentligen stör det för kommande läsare att behöva scrolla en massa för att läsa en tråd...

Så sluta att belasta moderatorerna med mängder av frågor om dina OT/spam inlägg, de gör ett nödvändigt jobb och de gör det utan ersättning..

~Bäver

1. Ditt första stycke angår bara mig ingen annan.

2. Jag gråter inte.

3. Mängder med frågor? Jag ställer 1 enkel fråga.
Senast redigerad av Pinto87 Idag kl. 09:00.
Citera
Idag, 09:02
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pippipipparpippin
Då har vi det raderade inlägget att jobba med.

Det här inlägget tänker ja att det beror på sammanhang.
Dock är det så gott som helt oläsligt ur sitt sammanhang.
Det ser mer ut som chattsvar än ett inlägg i en diskussion enligt mig.

Spontant ser jag inte några konstigheter med att det här inlägget har raderats.

Så jag skulle svarat lite mer utvecklat?
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in