Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
Igår, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L.D.
Lever Jorgensen i Sverige?

Verkar inte vara så för tillfället, men han har minst sagt gjort "karriär" här. Du kan roa dig med att googla och även kolla in diverse trådar på flashback.
Citera
Igår, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dogmatix
Verkar inte vara så för tillfället, men han har minst sagt gjort "karriär" här. Du kan roa dig med att googla och även kolla in diverse trådar på flashback.

Jag roade mig med att friska upp minnet lite med att googla.

Här är en sammanfattning av vad skånes budoförbund tycker:
https://www.facebook.com/permalink.p...d=151920476915

Reportage:
https://www.youtube.com/watch?v=gIND...ollgrenlazarov

Övriga trådar om personen:
(FB) Heartland Model Agency

(FB) Nighthawks mc

Varför han inte befinner sig i Sverige mer kan man ju spekulera i.
Citera
Igår, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dogmatix

Skönt, då slipper vi skriva in honom i listan.
Citera
Igår, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoeDough
Det var väl Chago som införde oranged bälte på sin klubb, efter gult, om jag inte missminner mig.

Skulle inte förvåna mig. Grejen är ju den att förutom det gått en inflation i massa grader, så brukar ju själva svarta bältet var det som hägrar i första hand för de flesta och styckar man upp vägen dit med massa smågraderingar varje termin, så kan man få in mer pengar på så sätt. Att graderas är inte heller gratis, slå ut det sedan på en hel hög av ungar/ungdomar som ska ta ytterligare ett bälte på sin väg, så blir det en rätt bra slant.
Citera
Igår, 22:02
Medlem
uffepuffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoeDough
Det var väl Chago som införde oranged bälte på sin klubb, efter gult, om jag inte missminner mig.
Det var även chago som betalade pengar för att Paolo skulle vinna sm, trots att han blev utklassad.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in