• 1
  • 2
2024-11-23, 16:19
Medlem
https://www.hindustantimes.com/world...584686459.html

Enligt Baba Vangas profetia kan mnskligheten snart g in i ett krig med utomjordingar.

Jag tror att nr humanvetenskapen gr framt kommer kontakt med utomjordingar snart att vara mjlig.

Lt mig frga dig: Om mnskligheten invaderades av utomjordingar, skulle du delta i kriget fr att rdda mnskligheten?

Om ett krig bryter ut med utomjordingar, tror jag att jag kommer att vgra att bli vrvad och fly eftersom mitt liv r s viktigt. Sjlvklart, ven om jag inte gr med i militren, kommer jag fortfarande att donera pengar till kriget mot utomjordingar.

Vad skulle du gra om krig med utomjordingar brt ut? Kommer du att g i krig fr att skydda din familj?
Citera
2024-11-23, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borrow

Enligt Baba Vangas profetia kan mnskligheten snart g in i ett krig med utomjordingar.

Jag tror att nr humanvetenskapen gr framt kommer kontakt med utomjordingar snart att vara mjlig.

Lt mig frga dig: Om mnskligheten invaderades av utomjordingar, skulle du delta i kriget fr att rdda mnskligheten?

Om ett krig bryter ut med utomjordingar, tror jag att jag kommer att vgra att bli vrvad och fly eftersom mitt liv r s viktigt. Sjlvklart, ven om jag inte gr med i militren, kommer jag fortfarande att donera pengar till kriget mot utomjordingar.

Vad skulle du gra om krig med utomjordingar brt ut? Kommer du att g i krig fr att skydda din familj?

Ditt liv s viktigt? Hur tnkte du verleva efter att utomjordingarna ddat alla andra mnniskor?

Valet str vl bara mellan att d som ett lamm eller d som en krigare, alternativt mjligen segra vilket knappast r sannolikt mot de som lyckats resa mellan stjrnorna.
Citera
2024-11-23, 16:28
Medlem
SilkyJohnsons avatar
Ja, p utomjordingar sida
Citera
2024-11-23, 16:29
Medlem
GastonLeMans avatar
Om ett vsen frn annan planet/galax kommer hit.
S r det nog inte med illvillig tanke i bagaget.
Det r bara en destruktiv mnniska som tnker s.
Har dom kunskap att ta sig hit, har dom nog en sundare instllning n en pissvissen organism som vr.

S p din frga, Nej! Jag kommer inte strida. Kommer frska att visa att det finns lite krlek och omtanke i ngon sjl p denna planet.
Citera
2024-11-23, 16:40
Medlem
Project blue beam!
Anfaller utomjordingar s r det fejk!
https://youtu.be/uD2186Yh0Uc?si=cd0ybDdQxbMBG9dG
Citera
2024-11-23, 16:42
Medlem
pn222jws avatar
Unidentified Fighting Object

Citera
2024-11-23, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GastonLeMan
Om ett vsen frn annan planet/galax kommer hit.
S r det nog inte med illvillig tanke i bagaget.
Det r bara en destruktiv mnniska som tnker s.
Har dom kunskap att ta sig hit, har dom nog en sundare instllning n en pissvissen organism som vr.

S p din frga, Nej! Jag kommer inte strida. Kommer frska att visa att det finns lite krlek och omtanke i ngon sjl p denna planet.

Gissningsvis s har de kommit till sitt teknologiska vertag genom krig och ervring.
Det finns inget som skyndar p utvecklingen s mycket som ett krig.

Tror du allvarligt det fungerar att visa krlek och omtanke mot en fiende som skjuter allt o alla?

Att gmma sig r nog inget bra alternativ. Fienden har troligen kalkylerat med att vinna. Att inte slss fr sin egen verlevnad r bara efterblivet.
Skall vi leva som sm rttor i hlor o ta sopor eftert nr alla som kunde slss har dtt?
Det r inget stt att leva p.
Citera
2024-11-23, 18:05
Varfr skulle "utomjordingar" vara onda? Jag skulle inte slss mot dem, tvrt om.

Varelser som lyckats verleva s lnge att de behrskar intergalaktiska resor (maskhl eller dimensionshopp...) skulle jag lita p mer n dvrgen Kristersson, galningen Putin eller hesykastern Trump.

Utomjordingarna r vlkoma att ta ver s snart som mjligt!
Citera
2024-11-23, 18:20
Medlem
ThExanors avatar
G o lek med leksaker! Dr r platsen som du passar i. *Drar upp mitt vapen med alla vapen i sig tiep d0hwa*
Citera
2024-11-23, 18:27
Medlem
Sqrbankens avatar
Vi jordisar har sannolikt lite (inget) att stta emot en civilisation som behrskar intergalaktiska (eller insterstellra fr den delen) resor. Nej, jag gr inget motstnd utan blir E.T:s bitch per omgende.
Citera
2024-11-23, 19:16
Medlem
Nicholassarkozys avatar
Skulle ltt rycka ut i en F-18 tillsammans med USA's president, fr att sedan kapa ett mini-UFO och flyga upp till moderskeppet fr att sprnga hela skiten med en Hellfire-missil rakt i anus!
Citera
2024-11-23, 20:21
Medlem
FlyboySevens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borrow

Jag tnker att utomjordingarna har levt i miljardtals r och lrt sig hur man gr fr att inte kriga med varandra och drmed verleva.

Allts har de antagligen precis noll anledning att vilja frska kriga med oss
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in