Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Igår, 17:42
Medlem
Har ftt problem min Chromecast nr jag kr med Allente. Playkanaler funkar det men med Allente s laggar/stannar den! Vet ej vilken version jag har riktigt heller! Vad gra t problemet, kpa ny eller byta fabrikat och till vad i s fall? Kr p 5G om det har betydelse.
Citera
Igår, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Botteup123
Har ftt problem min Chromecast nr jag kr med Allente. Playkanaler funkar det men med Allente s laggar/stannar den! Vet ej vilken version jag har riktigt heller! Vad gra t problemet, kpa ny eller byta fabrikat och till vad i s fall? Kr p 5G om det har betydelse.
Nu har jag lite dlig koll, men anvnder du verkligen Chromecast p mobilntet?

Var har du stoppat i simkortet?
Citera
Igår, 18:22
Medlem
Var kanske lite otydlig! Har en trdls 5G router frn Tele2 sen igr och problemet kvarstod kan man sga! Vad gra s jag kan se utan avbrott? Bredbanskollen sger lvver 20 i uppladdning och 90 i uppladdning.
Citera
Igår, 18:27
Medlem
Citat:
Var kanske lite otydlig! Har en trdls 5G router frn Tele2 sen igr och problemet kvarstod kan man sga! Vad gra s jag kan se utan avbrott? Bredbanskollen sger lvver 20 i uppladdning och 90 i uppladdning.

Kan ju vara Allente som krnglar och inte chromecast.
Citera
Igår, 18:55
Medlem
Citat:
Okej. "5G" betyder att du anvnder ditt wifi p 5Ghz. Det r snabbare n 2.5Ghz, men har smre rckvidd.

Det har inget med mobilt 5G att gra.

Hur fungerar det om du tittar p kanalen p datorn? Det r ju mjligt att den som hackar krver mer bandbredd. Kanske du kan stlla om kvaliteten p kanalen?
Citera
Igår, 18:58
Medlem
Allente r vl inte direkt knt fr att funka bra.
Citera
Igår, 19:40
Moderator
MondoBizarros avatar
vriga dator- och IT-diskussioner --> TV-, bild- och mediautrustning
/Moderator
Citera
Idag, 03:08
Medlem
kl4sseKocks avatar
Installera om appen och som sista utvg fabriks terstll chromcasten
Citera