Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-11-24, 01:35
Medlem
brukstjacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av truecrime4ever
Länkar till artikeln från SVT: https://www.svt.se/nyheter/lokalt/he...ll-for-min-mun

Nina blir utsatt för våldtäktsfärsök i sitt hem och det slutar med att hon puttar bort honom så att han landar på mage OCH hon runkar av honom tills att han kommer.

Jag förstår verkligen ingenting, tycker det låter sjukt märkligt. Vad tänker ni om detta? Känns historien rimlig?
Det är nog inte ovanligt att människor resignerar sig till att utföra en oönskad handling för att undvika något än värre. Hon är nog varken den första eller sista kvinna i världshistorien som runkat av en man för att slippa bli penetrerad.

Finns väl tusen och åter tusen synnerligen hjärtskärande historier från andra världskriget om kvinnor som haft sex med soldater i förhoppning om att bespara sina döttrar från våldtäkt.
Senast redigerad av brukstjack 2024-11-24 kl. 01:56.
Citera
2024-11-24, 02:07
Medlem
67arigGubbes avatar
Ehmm usch vilken ful typ.

Varför runkade hon av honom? DNA?
Citera
2024-11-24, 02:11
Medlem
frågade om skyddad identitet...konstigt då hennes namn , bild och hus är med i artikeln. Nu vet ju alla att hon vet hur man effektivt runkar av en man, hon behöver ju inte ett Tinder konto , jag kan se mannen i kö for att träffa henne nu.
Citera
2024-11-24, 02:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SweKingCalle
Är nog ingen som lägger skuld på kvinnan, utan man gör sig nog bara lite rolig på historien ?
Handtralla på en våldtäktsman händer ju inte var dag ?
Ja eller vad vet jag ?
Ja vad vet någon som inte befunnit sig i en liknande situation? Jag anser i alla fall inte att det är ett ämne för skämt.
Citera
2024-11-24, 03:44
Medlem
Smygknullarns avatar
BO såg det komma.
Citera
2024-11-24, 04:49
Medlem
Imponerande. Snacka om att ta saker i egna händer.
Citera
2024-11-24, 05:16
Medlem
thecatfisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Old-Crow
Du har aldrig fått något jobb tack vare dina betyg från skolan va? Tänk en gång till.

Vad har mina skolbetyg med onani att göra.
Men det stämmer, jag gick naturvetenskap och har aldrig varit intresserad av det så mina betyg var ej relevanta i mitt arbetsliv.
Är det något mer du undrar över kring min skolgång, arbetssökande, jobbintervjuer etc får du gärna ta det på pm 😀
Citera
2024-11-24, 05:19
Medlem
thecatfisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flummigheter
Funderar mest på brillorna. Ska de vara där för att symbolisera "kulturperson"? Hur beter sig denna arabrunkare utan brillorna?

Bra, dock, om hon lyckats med att runka ut någon från landet.

Knäppt att hon går ut i media med detta, hursomhelst.
Sant, Sverige behöver många fler onanistkvinnor som kan tralla ut stökiga invandrare
Citera
2024-11-24, 05:23
Medlem
thecatfisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coolmonkey7
frågade om skyddad identitet...konstigt då hennes namn , bild och hus är med i artikeln. Nu vet ju alla att hon vet hur man effektivt runkar av en man, hon behöver ju inte ett Tinder konto , jag kan se mannen i kö for att träffa henne nu.

Haha 😂 kan se det framför mig. Äldre herrar i rock som ringer på. Hejsan jag förstod att du är handtrallakvinnan?
Citera
2024-11-24, 05:51
Medlem
Onanikrems avatar
Varför inte bara bryta/slita av och slänga bort? Kulorna med? Negern skulle bli förlamad om hon bara tog tag i kulorna och ryckte bort.
Citera
2024-11-24, 06:43
Medlem
Mr1931s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Riktigt vidrig händelse. Vilket jävla svin han är.

Han är ju blatte.
Citera
2024-11-24, 07:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 180cm
Han måste vart rejält kåt för hon såg inte mycket ut för världen

Kanske det, men dom brukar väl ha förmågan att förgripa sig på djur också 🤣
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto