Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
Igår, 18:12
Medlem
Länkar till artikeln från SVT: https://www.svt.se/nyheter/lokalt/he...ll-for-min-mun

Nina blir utsatt för våldtäktsfärsök i sitt hem och det slutar med att hon puttar bort honom så att han landar på mage OCH hon runkar av honom tills att han kommer.

Jag förstår verkligen ingenting, tycker det låter sjukt märkligt. Vad tänker ni om detta? Känns historien rimlig?
Citera
Igår, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av truecrime4ever
Länkar till artikeln från SVT: https://www.svt.se/nyheter/lokalt/he...ll-for-min-mun

Nina blir utsatt för våldtäktsfärsök i sitt hem och det slutar med att hon puttar bort honom så att han landar på mage OCH hon runkar av honom tills att han kommer.

Jag förstår verkligen ingenting, tycker det låter sjukt märkligt. Vad tänker ni om detta? Känns historien rimlig?

Han måste vart rejält kåt för hon såg inte mycket ut för världen
Citera
Igår, 18:25
Medlem
Han håller för munnen så hon däckar ändå lyckas han inte tränga in i henne..? Och försöker även köra oralt utan att vara rädd för att få den avbiten? wtf händer
Citera
Igår, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 180cm
Han måste vart rejält kåt för hon såg inte mycket ut för världen
åjjo inte så illa ändå.
Citera
Igår, 18:39
Medlem
franges avatar
Ur artikerln;
Citat:
Mannen har dömts, mot sitt nekande, till fyra års fängelse för försök till våldtäkt, därefter utvisning.
Vad mer behöver sägas? "Vi såg det inte komma"?
Citera
Igår, 18:42
Medlem
okok1s avatar
Så båda var våldtäktsmän?
Citera
Igår, 18:46
Medlem
exoticspices avatar
Som kvinna ska man skaffa två stora hundar om man vill bo ensam i en stuga på landet.
Citera
Igår, 18:55
Medlem
Mia-Rovys avatar
Citat:
Jag antar du du menar att hon är den som agerat märkligt?

Jag vet många fall där offer har försökt vara gärningsmannen till lags för att lugna ner situationen. Rånoffer som räckt över pengar och berättat sina koder till bankkort m.m.

Om man inte kan försvara sig eller kan fly så tror jag att många hade försökt hantera situationen genom att försöka avvärja det mest omedelbara hotet genom att göra vad man tror GM är ute efter
Senast redigerad av Mia-Rovy Igår kl. 18:59.
Citera
Igår, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mia-Rovy
Jag antar du du menar att hon är den som agerat märkligt?

Jag vet många fall där offer har försökt vara gärningsmannen till lags för att lugna ner situationen. Rånoffer som räckt över pengar och berättat sina koder till bankkort m.m.

Hmm ja, så kan det ju vara. Känns bara som att det är det absolut sista jag skulle göra för att slippa bli våldtagen.
Citera
Igår, 18:57
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:

Riktigt vidrig händelse. Vilket jävla svin han är.
Citera
Igår, 18:59
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Ur artikerln;

Vad mer behöver sägas? "Vi såg det inte komma"?

Jasså han utvisas? Det var ju ganska fantastiskt, annars brukar man ju tycka synd om dessa gullepojkar.
Citera
Igår, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Jasså han utvisas? Det var ju ganska fantastiskt, annars brukar man ju tycka synd om dessa gullepojkar.
Kommer inte hända tyvärr.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in