Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Idag, 00:25
Medlem
Tjena_67s avatar
Politiska aktivister inom polisen? Vad är era erfarenheter?

Enligt G. Kasselstrand från AFS så är polismtndigheten region Syd och väst de värst infiltrerade. Det märks på hur de tillåter brott begås och inte utreder dem trots uppenbara bevis(t.ex kan AFA kasta sten utan att polis ingriper). Stockholms polisen är däremot mindre politisk och det beror sannolikt på stt de har mer ögon på sig.
Citera
Idag, 01:44
Medlem
Semperexians avatar
Polisen, militären osv lutar ju alltid mer åt högerauktoritism. Jag skulle gissa att lutningen inom polisen är ca 70 % höger, 30 % "vänster" (dvs socialliberalism - ren vänster är nog en försvinnande liten procent, 5 % eller mindre)
Senast redigerad av Semperexian Idag kl. 01:48.
Citera
Idag, 02:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Semperexian
Polisen, militären osv lutar ju alltid mer åt högerauktoritism. Jag skulle gissa att lutningen inom polisen är ca 70 % höger, 30 % "vänster" (dvs socialliberalism - ren vänster är nog en försvinnande liten procent, 5 % eller mindre)
Kan man få tag i den stenen du sover under, tro?
Alla med någon av form av kapacitet innanför skalpen vet att det är tvärtom.
Varför inte fråga en av de många poliserna som hoppade av under förra S-styret?
När man demonterade hela polisen.
Du behöver ett reflexset, så mycket som du är ute och cyklar.
På Södertörn utbildas dagens polis till rena vänstermegafoner.
Det är skrämmande hur medborgare i samma land kan vandra omkring fritt utan att ha någon som helst koll över huvud taget.
Vilken verklighet lever du i? På allvar.
Senast redigerad av tedshiro Idag kl. 02:47.
Citera
Idag, 02:47
Medlem
Semperexians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tedshiro
Kan man få tag i den stenen du sover under, tro?
Alla med någon av form av kapacitet innanför skalpen vet att det är tvärtom.
Varför inte fråga en av de många poliserna som hoppade av under förra S-styret?
När man demonterade hela polisen.
Du behöver ett reflexset, så mycket som du är ute och cyklar.
På Södertörn utbildas dagens polisen till rena vänstermegafoner.

Haha! Ja ni Qanongalningar brukar köra på det. Varenda normal människa vet att de som dras till polisen och militären i alla tider har varit machokillar som tänker ordning och reda, löning på fredag. Men jag vet att rena nazister osv som tycker att om inte poliser går omkring och skjuter varje invandrare de ser är kommunister brukar dra den här idiotin.
Senast redigerad av Semperexian Idag kl. 02:50.
Citera
Idag, 02:50
Medlem
Citat:
Haha! Ja ni Qanongalningar brukar köra på det. Varenda normal människa vet att de som dras till polisen och militären i alla tider har varit machokillar som tänker ordning och reda, löning på fredag. Men jag vet att rena nazister osv brukar dra den här idiotin.
Och här kliver nästa tomte in i bild.
Skickar på med Qanon, vet knappt vad det är.
Projicering kallas det du håller på med.
Citera
Idag, 03:21
Medlem
Semperexians avatar
Citat:
Och här kliver nästa tomte in i bild.
Skickar på med Qanon, vet knappt vad det är.
Projicering kallas det du håller på med.
😆

Citat:
...Sverigedemokraterna på deras Facebooksida där de delar en bild med citatet ”Hälften av alla poliser skulle rösta på SD”. Bilden hade på onsdagseftermiddagen över 1.700 gilla-markeringar.

t o m lite högre än jag hade gissat. Jag hade nog gissat att ca 70 % röstar på högern varav ca hälften röstar på M eller SD
Senast redigerad av Semperexian Idag kl. 03:30.
Citera
Idag, 03:53
Medlem
Citat:
😆

t o m lite högre än jag hade gissat. Jag hade nog gissat att ca 70 % röstar på högern varav ca hälften röstar på M eller SD
Killen som citerar ett Facebook-inlägg. Du är ett skämt och inget annat.
Hoppas att du och de dina drabbas hårt av din egen dumhet.
Citera
Idag, 04:10
Medlem
Semperexians avatar
Citat:
Killen som citerar ett Facebook-inlägg. Du är ett skämt och inget annat.
Hoppas att du och de dina drabbas hårt av din egen dumhet.

Från SD:s facebooksida... Haha, lilla Qanonstackare, var inte så rädd för verkligheten att du måste uppfinna en hopplöst korkad fantasivärld att gömma dig i. Du kan ingenting om samhälle, om statsmaktens auktoritära grenar, ja, allt förutom att mecka med moppar är nog ett konspiratoriskt kommunistmysterium för dig. Det här är så simpla, grundläggande fakta, lilla vän... Ge mig nu en kram, skräckslagna lilla Qanongalning 🥰
Senast redigerad av Semperexian Idag kl. 04:14.
Citera
Idag, 04:16
Medlem
Citat:
Från SD:s facebooksida... Haha, lilla Qanonstackare, var inte så rädd för verkligheten att du måste uppfinna en hopplöst korkad fantasivärld att gömma dig i. Du kan ingenting om samhälle, om statsmaktens auktoritära grenar, ja, allt förutom att mecka med moppar är nog ett konspiratoriskt kommunistmysterium för dig. Det här är så simpla, grundläggande fakta, lilla vän... Ge mig nu en kram, skräckslagna lilla Qanongalning 🥰
Du är uppenbarligen bara en liten råtta på internet. Är uppvuxen i programmen och inte bland några traktorer. Du skulle förmodligen inte ens våga sätta din fot i mina kvarter. Din lilla lallande luffare.
Citera
Idag, 04:18
Medlem
Semperexians avatar
Citat:
Du är uppenbarligen bara en liten råtta på internet. Är uppvuxen i programmen och inte bland några traktorer. Du skulle förmodligen inte ens våga sätta din fot i mina kvarter. Din lilla lallande luffare.

Jag har bott i East End, i Hells Kitchen (där ett lik hittades i vår trappa. Den gatan stängdes av helt 6 ggr under den tiden jag bodde där medan poliser sprang omkring och skrek "Dont move, or Ill blow your fucking head off" till folk som låg utsträckta på magen. Sista gången hade jag blivit så van att jag viftade bort polisen som stoppade mig och sa irriterat "I live here, ok?" varpå han lät mig passera med förvånad min), i ett av Frankrikes tuffare ghetton samt 500 meter från Rosengård när jag pluggade i Lund, din lilla panikslagna hysteriker Puss på dig nu, din skräckslagna lilla Qanondåre som har helt fel om allt. 🥰
Senast redigerad av Semperexian Idag kl. 04:35.
Citera
Idag, 04:38
Medlem
Citat:
Jag har bott i East End, i Hells Kitchen (där ett lik hittades i vår trappa. Den gatan stängdes av helt 6 ggr under den tiden jag bodde där medan poliser sprang omkring och skrek "Dont move, or Ill blow your fucking head off" till folk som låg utsträckta på magen. Sista gången hade jag blivit så van att jag viftade bort polisen som stoppade mig och sa irriterat "I live here, ok?" varpå han lät mig passera med förvånad min), i ett av Frankrikes tuffare ghetton samt 500 meter från Rosengård när jag pluggade i Lund, din lilla panikslagna hysteriker Puss på dig nu, din skräckslagna lilla Qanondåre som har helt fel om allt. 🥰
Du pratar bara dumheter och skämmer ut dig. Softa ner med näsgodiset och läs en bok istället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in