Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
Idag, 06:37
Medlem
Jag förstår inte vitsen med ett badkar om vi utgår från att det bildas mögel vid väggarna eller golv som man inte ser med blotta ögat. Utan badkaret så har jag alla fritt att städa hela mitt badrum men skulle jag stoppa in ett badkar så kommer möglet bildas.
Citera
Idag, 06:39
Medlem
StigAllans avatar
Det brukar gå att flytta på badkaret så man kommer åt under och väggen bakom karet.
Citera
Idag, 06:41
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vinc
Jag förstår inte vitsen med ett badkar om vi utgår från att det bildas mögel vid väggarna eller golv som man inte ser med blotta ögat. Utan badkaret så har jag alla fritt att städa hela mitt badrum men skulle jag stoppa in ett badkar så kommer möglet bildas.

Jag är glad att ha ett badkar. Sett till kris som vi fått papper om. 20 min och jag har 30 liter dricksvatten.
Citera
Idag, 06:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Jag är glad att ha ett badkar. Sett till kris som vi fått papper om. 20 min och jag har 30 liter dricksvatten.

Det måste vara väldigt dåligt flöde i kranen om det tar 20 min att tappa upp 30 l vatten…
Citera
Idag, 07:09
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mirko.Kostelic
Det måste vara väldigt dåligt flöde i kranen om det tar 20 min att tappa upp 30 l vatten…

Ja nu gissade jag bara. Kanske tar högst 5 minuter. Grejen är extremt förberedd. Bara väntar på ryssen ska komma. De kommer inte lämna levande.
Citera
Idag, 09:09
Medlem
Stygotiuss avatar
Citat:

Citat:
Ja nu gissade jag bara. Kanske tar högst 5 minuter. Grejen är extremt förberedd. Bara väntar på ryssen ska komma. De kommer inte lämna levande.

Menar du tiden det tar att fylla det? För ett normalt badkar rymmer ca 200 liter..
Citera
Idag, 09:53
Medlem
Magmysdiktators avatar
Citat:
Ska du dränka ryssen i badkaret?
Citera
Idag, 09:55
Medlem
HBTKuks avatar
Citat:
Du ska dränka dem i badkaret då, eller?

Jag saknar badkar. Så jävla gott att bada. Aldrig haft problem (vad jag vet) med detta osynliga mögel bakom badkaret.
Citera
Idag, 10:09
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vinc

Skulle säga att det är ännu vidrigare med duschkabin som dessutom kan vara ett helvete att komma åt överallt och dessutom kan vara rätt knepig att flytta, de flesta badkar kan man ta bort fronten på och sen kommer man åt hjälpligt iallafall.

Citat:

Antingen har du ett litet badkar eller så har du dåligt flöde i kranen.
Citera
Idag, 10:26
Medlem
MrMadoffs avatar
Citat:

Vad har du för minibadkar? Ryms du i ett badkar som rymmer 30l?
Citera
Idag, 10:35
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Han ska lagra färskvatten i badkaret era svagbegåvade tölpar .. Lycka till att lagra vatten själva när elen slås ut .
Citera
Idag, 10:37
Medlem
Hade inkaklat badkar innan renovering.

Nu fristående på ben. Problem med mögel då de inte gjort rätt lutning under. Blir geggigt och svårt att städa.

Har haft badkar innan där det funkat och jag sluppit mögel.

Så lite trist. Köpte en produkt "mögel bort". Fungerar bra att få bort det
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in