Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Idag, 01:07
Medlem
mickenyqvist123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HanSomForsvann
Aaah så Rogan är hjärndöd nu? Du som skrev i din TS att du följt honom i tio år. Du är en märklig typ du.. Kanske bara en som gillar när det brinner? Läser man dina trådstarter sedan du reggade (som är många på kort tid) så verkar det mest som att du vill provocera andra användare.

Han har alltid varit en dum meathead, men en välmenande och sympatisk sådan. Det är bara de senaste åren som jag tappat respekten för honom.

Och ja, det är hjärndött. Tror du Obama hade skickat upp en UFC gubbe där och börjat ge shout outs till Twitch-streamers på hans segertal? Ni kan avsky Obama hur mycket som helst, men han hade klass.

Trumpsupporters är märkliga på ett sätt för ni firar det vulgära. Ni ser ner på personer som John McCain och Mitt Romney som faktiskt kunde föra sig som normala människor i en tid då man kunde känna igen Republikanerna som parti. MAGA har gjort att synen på hur en person för sig ändrats markant, nu gäller helt andra spelregler.
Senast redigerad av mickenyqvist123 Idag kl. 01:17.
Citera
Idag, 01:18
Medlem
HanSomForsvanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mickenyqvist123
Han har alltid varit en dum meathead, men en välmenande och sympatisk sådan. Det är bara de senaste åren som jag tappat respekten för honom.

Och ja, det är hjärndött. Tror du Obama hade skickat upp en UFC gubbe där och börjat ge shout outs till Twitch-streamers på hans segertal? Ni kan avsky Obama hur mycket som helst, men han hade klass.

Du gillar att kolla på välmenande meatheads då som underhållning eller vad menar du? Din TS får det verka som om du är duktigt besviken på en gammal idol/förebild.

Avsky jag Obama? Vilka är "vi"? "Vi" som kollar på Rogans intervjuer ibland?
Citera
Idag, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mickenyqvist123
Okej men om vi bortser från Trump, vad tycker du om Rogans intellektuella "analys" av Ryssland/Ukraina konflikten?

Den är ju avsevärt mer korrekt än det som skrivs och sägs i svensk media och nyheter hahaha, vill du ha den mest korrekta analysen av Ryssland - Ukraina, lyssna på Tulsi, Jeffrey Sachs, RFK istället för idioterna i nyhetsmorgon.
Citera
Idag, 02:03
Medlem
BarbaDonkeys avatar
Vilket misstag att betala 1 miljard för hans podcast, man skall aldrig göra så stora investeringar i enbart en enda människa, allt kan gå fel. Jag slutade lyssna runt 2021 eftersom de intressanta gästerna började bli färre och färre, han började fucka ur mer och mer redan då. Han gaggar mycket skit och faller alltid tillbaka till "-Jag är bara en poddare lyssna inte på mig" som ursäkt.

Synd att det blev som det blev, att han är MAGA är det minsta problemet. Bara människor utan egen styrfart slösar tid på rogan.
Citera
Idag, 02:21
Medlem
Han har ingen inre kompass utan svänger som en vindflöjel. Glöm inte att i början av sin "karriär" trodde han att månlandningarna var fake. Han är bra på att prata med folk men inte så mycket mer. Egentligen fungerar han bara som en spegel av det amerikanska samhället i stort som går mot en mer isolationistisk politik. Den utvecklingen var på väg redan innan presidentvalet men Trumps vinst snabbar på den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in