Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Igår, 16:59
Medlem
Någon som vet vem mannen är?

Mannen låste in och våldtog sin fru

En 54-årig Falubo har åtalats för att ha bakbundit sin fru, låst in henne i en källare och våldtagit henne.
Kvinnan lyckades slå larm till en förbipasserande när hon befann sig på en Ica-parkering.

https://www.expressen.se/nyheter/sve...ldtog-sin-fru/
Citera
Igår, 17:17
Medlem
Falun: Man tros ha fängslat och våldtagit sin fru (2024-07, åtal 2024-11)

Jag hittar ingen tråd om följande:

En 54-årig man i Falun har åtalats för att ha bakbundit sin fru, låst in henne i en källare och våldtagit henne.

Dagen efter övergreppet ska mannen och frun ha åkt för att handla i en ICA-butik, och frun kände vid detta tillfälle fortfarande stark rädsla för sin make. På parkeringen utanför butiken ska hon ha slagit larm till förbipasserande, som hjälpte henne.

Detta ska ha utspelat sig i juli 2024, och upprinnelsen ska ha varit att paret kommit överens om att skilja sig.

Länk: https://www.expressen.se/nyheter/sve...ldtog-sin-fru/

I Expressens artikel uppges dessutom följande:

"Förutom 54-åringen åtalas ytterligare en man och en kvinna för skyddande av brottsling. De misstänks ha skickat falska sms från fruns mobiltelefon, i vilka de låtsas vara henne, som får det att framstå som hon ljugit om våldtäkten, enligt åtalet."

Den avslutande informationen, om mannen och kvinnan som åtalas för skyddande av brottsling, får mig att misstänka att de inblandade kommer från någon "icke skidåkande nation", som det brukar kallas i detta forum.

Någon som vet mer? Vem är den åtalade 54-åringen?
Citera
Igår, 18:37
Moderator
v50s avatar
Trådar sammanfogade.

/ Moderator
Citera
Igår, 18:57
Medlem
bithaxs avatar
Var det några slags kinks som gick snett eller?
Citera
Igår, 19:21
Medlem
Jag kan ha fel! Men lutar inte det här åt nysvenskar? Jag kan ha fel, men när flera är inblandade så brukar....
Citera
Igår, 21:14
Medlem
Nysvenskar har redan pli på sin fru, sex när mannen vill, no questions asked, detta är en skandinav/europee troligast.
Citera
Igår, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Jag kan ha fel! Men lutar inte det här åt nysvenskar? Jag kan ha fel, men när flera är inblandade så brukar....

Håller helt med dig. Jag skrev ju så här i mitt första inlägg:

Citat:
I Expressens artikel uppges dessutom följande:

"Förutom 54-åringen åtalas ytterligare en man och en kvinna för skyddande av brottsling. De misstänks ha skickat falska sms från fruns mobiltelefon, i vilka de låtsas vara henne, som får det att framstå som hon ljugit om våldtäkten, enligt åtalet."

Den avslutande informationen, om mannen och kvinnan som åtalas för skyddande av brottsling, får mig att misstänka att de inblandade kommer från någon "icke skidåkande nation", som det brukar kallas i detta forum.

Just detta att andra personer varit inblandade och ställt upp på MGM:s sida för att få honom att framstå som oskyldig får mig att misstänka att det handlar om klan-/hederskultur. Och i så fall handlar det givetvis om babbar.
Citera
Idag, 05:42
Medlem
-Andreas-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daTkonshens
Nysvenskar har redan pli på sin fru, sex när mannen vill, no questions asked, detta är en skandinav/europee troligast.
Ja, brännvinsradarn är maxad.

De andra inblandade som polis också tog, är det familj/släkt/inavel?
Citera
Idag, 05:55
Medlem
Baisianuss avatar
Man kan inte våldta sin fru. Däremot ska han givetvis inte binda fast henne, det är att gå över gränsen.
Citera
Idag, 06:19
Medlem
Olduvais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baisianus
Man kan inte våldta sin fru. Däremot ska han givetvis inte binda fast henne, det är att gå över gränsen.
Så vad kallar man det då om någon med våld tvingar sig på sin fru och har sex med henne mot hennes vilja?

Jävla låtsaskonservativa...
Citera
Idag, 06:23
Medlem
Baisianuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olduvai
Så vad kallar man det då om någon med våld tvingar sig på sin fru och har sex med henne mot hennes vilja?

Jävla låtsaskonservativa...
Vem har sagt att jag är konservativ? Du är hursomhelst off topic. Tråden handlar inte om dina semanstiska frågeställningar utan om mannen som band fast sin fru innan de hade samlag. Det tycker jag är att gå för långt, särskilt om hon inte är med på det.
Citera
Idag, 07:34
Medlem
senhackarens avatar
Det är väll någon Kalles kaviar som kommer vara ute om 1 eller 2 år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in