• 1
  • 2
2024-11-26, 15:16
Avstängd
Damen101s avatar
Tja FB!

Det är så att jag har drömt tre dagar i rad om att i min värld blir jag invaderar av ryssar. Vi flyr, folk dör och det är total misär.

Ser jag in i framtiden eller vad grundar det sig i? Hehe, det är skumt! Kan jag spå framtiden eller borde jag ringa Försvarsmakten och berätta om min dröm och få en rehabilitering på hur jag göra motstånd i drömmen. I natt kanske kriget fortsätter, vad borde jag göra. Era råd!

Hälsningar!
Citera
2024-11-26, 15:19
Medlem
Stark-Senaps avatar
Är det kladdigt på lakanet när du vaknar.
Eller vaknar du kallsvettig?
Citera
2024-11-26, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Damen101
Tja FB!

Det är så att jag har drömt tre dagar i rad om att i min värld blir jag invaderar av ryssar. Vi flyr, folk dör och det är total misär.

Ser jag in i framtiden eller vad grundar det sig i? Hehe, det är skumt! Kan jag spå framtiden eller borde jag ringa Försvarsmakten och berätta om min dröm och få en rehabilitering på hur jag göra motstånd i drömmen. I natt kanske kriget fortsätter, vad borde jag göra. Era råd!

Hälsningar!
World war 3

Vissa säger att det redan startat.
Men det är nog därför du drömmer om det.

Drömmar är ett skydd tror jag lite värre än verkligheten för att härda dig mot det verklga eller förbereda sig på det värsta i drömmar.
Citera
2024-11-26, 15:22
Medlem
xXEmMEXxs avatar
Jag tycker du larmar direkt så vårt mäktiga försvar kan utrusta våra 680.000 vältränade män vid gränsen.
Citera
2024-11-26, 15:23
Medlem
RIKSKRIMs avatar
Citat:
Tja FB!

Hälsningar!

Du läser för mkt MSM-trams.
Citera
2024-11-26, 15:57
Avstängd
Damen101s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stark-Senap
Är det kladdigt på lakanet när du vaknar.
Eller vaknar du kallsvettig?

Svettig oftast.

Citat:
Ursprungligen postat av troligengud
World war 3

Vissa säger att det redan startat.
Men det är nog därför du drömmer om det.

Drömmar är ett skydd tror jag lite värre än verkligheten för att härda dig mot det verklga eller förbereda sig på det värsta i drömmar.

Kanske ha ett samband?

Citat:
Ursprungligen postat av xXEmMEXx
Jag tycker du larmar direkt så vårt mäktiga försvar kan utrusta våra 680.000 vältränade män vid gränsen.

Haha ja, lite som i en Amerika bör folk drömmer om brott och ringer polisen. Hehe

Citat:
Ursprungligen postat av RIKSKRIM
Du läser för mkt MSM-trams.

Läser bara här på FB. FB är min mitt nyhetsflöde och P1.
Citera
2024-11-26, 16:00
Medlem
RIKSKRIMs avatar
Citat:
Läser bara här på FB. FB är min mitt nyhetsflöde och P1.

FB är en spegling av MSM.
Citera
2024-11-26, 16:22
Avstängd
Damen101s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RIKSKRIM
FB är en spegling av MSM.

Alltså Windows edge MSN news? Eller vad menar du med MSN?
Citera
2024-11-26, 16:24
Avstängd
Konstnarren5s avatar
Klimatångest, könsdysfori, Putin i varje byrålåda, Trump som kommer återförslava alla svarta och tvinga kvinnor bli födslofabriker samt bygga koncentrationsläger för binära individer. Ja, det är inte lätt att vara en medelmåttig människa i ett hysteriskt, neurotiskt och ensidigt medialandskap.
Citera
2024-11-26, 16:37
Medlem
kalkryggars avatar
Det är mycket prat i samhället idag om det som pågår. Putin är ett monster som man inte riktigt vet vad han kan ställa till med. Nu när USA har valt en av nutidens största dårar som president så går vi mot en mycket osäker tid redan till våren.

Därför så kan man anta att du (och många andra) mer frekvent behandlar detta ämne i drömmen. Inget konstigt alltså. Bara låta det vara och agera som en vuxen när du är vaken.

Citat:
Alltså Windows edge MSN news? Eller vad menar du med MSN?

MSM: MainStream Media
Citera
2024-11-26, 17:37
Du är hjärntvättad, stäng ab TVn. Lev ditt liv, det är kort. Vi har inte tid med den här skiten.
Citera
2024-11-26, 23:12
Medlem
Anledning att folk i USA ringer polisen om drömmar osv, är för dem ser det som att gud ger dem dessa bilder och drömmar för att det kommer bli verkligt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in