Hejhej!
Jag ska gå på en låg dos testosteron gel för TRT. Jag har inget recept så kommer få gel av en person som har recept men inte använder hela sin dos. Så får man ju absolut inte göra men nu har jag bestämt mig för att göra det ändå, men det jag undrar är främst *hur* olagligt detta är. Hur stor risk tror ni det är att bli påkommen? Vad kan konsekvenserna bli? Borde jag vara jättenervös över att ha med gel i väskan? Är det en bra idé att lägga det i nån annan förpackning, eller ser det bara ännu skummare ut? Vad säger jag om någon frågar? Om polisen frågar?
Ja, ni fattar nog! Väldigt tacksam för alla svar. Om någon har liknande erfarenheter, dela gärna med er.
Ska du ut och resa? Annars har du väl det hemma. Är du en sån som ofta stoppas av polisen? Du bör vara mer orolig för eventuella hjärtproblem som kan uppstå utan föregående läkarundersökning.
Min boendesituation är uppdelad på lite olika platser, åker mycket kollektivt.
Har aldrig blivit stoppad av polisen, vet inte varför de skulle ha anledning att stoppa mig, men känns lite nervöst ändå förstås.
Risken åka fast är väl noll så länge du inte går på gym o det kommer dopingkontroll. Problemet blir kanske mer om du börjar misstänkt konstig biverkning och behöver läkarstöd - fast de är nog vana med tanke på hur vanligt det är nu.
Nyfiken på varför denna person inte använder hela sin dos? Antar att det är för att sälja vidare? Får i så fall berätta för en vän som går på testo att han får lura till sig lite extra och tjäna pengar :P
Men hörni kan ni fokusera på frågeställningen. Det finns redan jättemånga trådar om att ta testo, varför, hur mycket, osv osv. Det intressanta här är ju vad jag ska göra för att komma undan med det.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!