Osäker på om det är rätt tråd. Men jag testar.
Jag kommer ifrån Eskilstuna. Jag bodde där fram tills jag var 16 år. Efter det har jag varit på en liten "genomresa" i Sverige. Jag har sett varenda vrå känns det som, och träffat alla möjliga sorters människor 🤢
Och när man träffat alla slags olika människor 🤢
Och varit med om helt sinnessjuka saker, så börjar man längta tillbaka hem.
Jag har undvikit Eskilstuna länge, eftersom jag har varit med om helt sinnessjuka saker där också. Men efter allt jag sett och varit med om så känns inte Eskilstuna så farligt längre. Jag har verkligen levt livet där och har otroligt många roliga minnen därifrån.
Så kort och gott så funderar jag mer och mer på att flytta tillbaka dit.
Men min fråga är. Hur är Eskilstuna nu? Att bo där, jobba där, och leva där?
Jag var tex i centrum för nått år sen. Och det var verkligen tomt. Alla butiker var nedstängda i princip och inte en människa var på stan. Helt svart, mörkt och nedstängt. Och jag var där i mitten av veckan också. Ganska tidigt på dagen. Det kändes verkligen deprimerade att se det. Allt liv var i princip borta.
Är det så nu med? Att det är en spökstad typ?
Hur är tuna park? Finns det det butiker där eller är det också nedstängt nu?
Min plan är att jobba lite, fixa lite pengar, ta ett banklån och öppna en restaurang. Finns det nån marknad för det i etuna?
Men hur är Eskilstuna nu? Finns det sköna och roliga människor kvar?
Många frågor kanske men ja .
Tack på förhand!
Jag kommer ifrån Eskilstuna. Jag bodde där fram tills jag var 16 år. Efter det har jag varit på en liten "genomresa" i Sverige. Jag har sett varenda vrå känns det som, och träffat alla möjliga sorters människor 🤢
Och när man träffat alla slags olika människor 🤢
Och varit med om helt sinnessjuka saker, så börjar man längta tillbaka hem.
Jag har undvikit Eskilstuna länge, eftersom jag har varit med om helt sinnessjuka saker där också. Men efter allt jag sett och varit med om så känns inte Eskilstuna så farligt längre. Jag har verkligen levt livet där och har otroligt många roliga minnen därifrån.
Så kort och gott så funderar jag mer och mer på att flytta tillbaka dit.
Men min fråga är. Hur är Eskilstuna nu? Att bo där, jobba där, och leva där?
Jag var tex i centrum för nått år sen. Och det var verkligen tomt. Alla butiker var nedstängda i princip och inte en människa var på stan. Helt svart, mörkt och nedstängt. Och jag var där i mitten av veckan också. Ganska tidigt på dagen. Det kändes verkligen deprimerade att se det. Allt liv var i princip borta.
Är det så nu med? Att det är en spökstad typ?
Hur är tuna park? Finns det det butiker där eller är det också nedstängt nu?
Min plan är att jobba lite, fixa lite pengar, ta ett banklån och öppna en restaurang. Finns det nån marknad för det i etuna?
Men hur är Eskilstuna nu? Finns det sköna och roliga människor kvar?
Många frågor kanske men ja .
Tack på förhand!