Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Idag, 12:49
Medlem
MrB00ZEs avatar
Har läst hennes inlägg på senaste tiden och har börjat störa mig rejält på hennes påståenden om fetma och hur obesitas enligt henne inte ska vara en sjukdom, någon som har skvaller om denna kvinna?
Citera
Idag, 14:02
Medlem
kalkryggars avatar
Var läser man (du) hennes inlägg som är att störa sig på?

Om det är så att hon påstår att "obesitas" inte är en sjukdom så är det nog lämpligt att de plattformar hon skriver detta på bannar henne så det är farligt att lura i andra sån fake news.
Citera
Idag, 14:28
Medlem
MrB00ZEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Var läser man (du) hennes inlägg som är att störa sig på?

Om det är så att hon påstår att "obesitas" inte är en sjukdom så är det nog lämpligt att de plattformar hon skriver detta på bannar henne så det är farligt att lura i andra sån fake news.

På hennes instagram påstår hon att obesitas inte borde räknas som en sjukdom med argument som jag varken kommer ihåg eller kan förstå mig på.

Jag är faktiskt ganska överraskad över att ingen har startat en skvallertråd om henne tidigare då hon definitivt skriver rätt korkade saker.
Citera
Idag, 14:28
Medlem
Baisianuss avatar
Aldrig hört talas om henne men hon är tio år för sent ute. Det här tramset flög 2014. Idag är identitetspolitik på väg ut. Det spelar ingen roll vad hon tycker, att hon är fet beror på att hon är en frossare. Världen har viktigare problem numera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in