Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Idag, 13:35
Medlem
Köpte en grej på amazons amerikanska sida där de har shipping till Sverige. Det blev med frakt tull osv.
Men det är inte det som är frågan. Nu är det tre dagar sedan jag beställde och de har fortfarande inte skickat iväg grejerna eller dragit pengar. Normalt? Kan man kontakta dem?
Citera
Idag, 13:37
Medlem
GregerMedeltids avatar
Du kan kontakta dem, det gör du enklast via kundservice på hemsidan. Tänk dock på att nu i veckan är det hög orderingång med black week och black friday, samt att torsdag är en helgdag. En försening på några dagar är inte oväntat, jag hade nog väntat ett par dagar till innan jag började fråga efter.
Citera
Idag, 13:49
Medlem
67arigGubbes avatar
Ja du kan kontakta dom.

Längst ner på sidan står det customer service.
Kan va svår att nå då sidan laddar in nya produkter så fort man skrollar ner
Citera
Idag, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UppmarksamhetsHora
Köpte en grej på amazons amerikanska sida där de har shipping till Sverige. Det blev med frakt tull osv.
Men det är inte det som är frågan. Nu är det tre dagar sedan jag beställde och de har fortfarande inte skickat iväg grejerna eller dragit pengar. Normalt? Kan man kontakta dem?

Det har hänt mig, då har dom inget lager USA utan måste vänta tills det kommit fram förmodligen från kina....Nästan bättre att avbeställa och köpa från någon annan, eller köpa från alibaba.
Citera
Idag, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 67arigGubbe
Ja du kan kontakta dom.

Längst ner på sidan står det customer service.
Kan va svår att nå då sidan laddar in nya produkter så fort man skrollar ner

Tack. Men man får bara en massa frågor man kan klicka. Har de ingen livevchatt eller ännu bättre telefon med en människa, inte en robot.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in