Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Idag, 19:26
Medlem
ren urin eller piss sex. lngtar jag efter. Men f talar om det. Jag skulle lska att en kvinna kissar p mej. r jag ensam om denna drm?
Idag, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av urhipp
ren urin eller piss sex. lngtar jag efter. Men f talar om det. Jag skulle lska att en kvinna kissar p mej. r jag ensam om denna drm?
Var spnnande tills man provade, var ingen hjdare. Var i badkaret, r att rekommendera.
Idag, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Var spnnande tills man provade, var ingen hjdare. Var i badkaret, r att rekommendera.
klart man ska vi i badkar eller i duschen. Men vill grna smaka
Idag, 20:08
Medlem
Citat:
https://vuxenkul.se/sexblogg/golden-...ill-piss-play/
Idag, 20:10
Medlem
Citat:
Inte alla r i hygienutrymmena, vissa vill vara i sngen med skerhetslakan.
Idag, 20:13
Medlem
Detta kan man gra om man verkligen vill knna sig frnedrad av vatten och avfallsprodukter som kroppen behver bli av med. Och nr du tnker p det ngra r senare det vrsta du kan komma p nr det gller gamla, plgsamma minnen. Why???
Senast redigerad av Newton555 Idag kl. 20:17.
Idag, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Inte alla r i hygienutrymmena, vissa vill vara i sngen med skerhetslakan.
hrligt
Idag, 20:18
Medlem
Citat:

Det r aldrig fel att bli kissad p!

Jag trffas en vacker tjej ngra ggr fr nstan 20 r sedan nu som brukade trampa p mig ibland med sina sexiga skinnstvlar, och jag sa till henne en gng att jag fantiserade om att bli kissad p, s en gng utan ngon som helst frvarning s drog hon ner byxor och trosor och hukade sig ver mitt ansikte och brjade att kissade mig i munnen, hon kissade s sjukt lnge s jag stngde munnen efter ett tag fr jag frskte att dricka allt hon gav mig men det gick inte s jag fick ta resten ver ansiktet, hon hade en sexig kropp, fin rv och en underbart vacker och sltrakad fitta.

Jag r fortfarande frvnad hur en s petit och sexig kvinna kan kissa s mycket, det kndes som att hon kissade en stadig strle i flera minuter, hon mste ha kissat flera liter, hur ens det r mjligt.

Nr jag var p toaletten p jobbet mnga r senare och tvttade hnderna utanfr toaletterna s hrde jag ett rejlt splooosh ljud som hll p extremt lnge med stadig strle, det lt nstan som att ngon spolade en trdgrsslang rakt ner i toan, sen kom det ut en 50+ rig kvinna frn toaletten, jag trodde frst att det var en man dr inne, men ut kom en halverst milf kvinna, jag hade kunnat ge vad som helst fr att f allt det dr ver ansiktet!
Jag tror hon ltt hade fyllde en skurhink med tanke p det jag hrde!
Idag, 20:44
Medlem
finapinas avatar
Jag tror inte att kisskink r srskilt ovanligt faktiskt. Jag gillar det och har alltid gjort.
Idag, 22:46
Moderator
evilhoneys avatar
Trdar finns. Sk grna innan postning.
//mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här