Citat:
Ursprungligen postat av
urhipp
ren urin eller piss sex. lngtar jag efter. Men f talar om det. Jag skulle lska att en kvinna kissar p mej. r jag ensam om denna drm?
Det r aldrig fel att bli kissad p!
Jag trffas en vacker tjej ngra ggr fr nstan 20 r sedan nu som brukade trampa p mig ibland med sina sexiga skinnstvlar, och jag sa till henne en gng att jag fantiserade om att bli kissad p, s en gng utan ngon som helst frvarning s drog hon ner byxor och trosor och hukade sig ver mitt ansikte och brjade att kissade mig i munnen, hon kissade s sjukt lnge s jag stngde munnen efter ett tag fr jag frskte att dricka allt hon gav mig men det gick inte s jag fick ta resten ver ansiktet, hon hade en sexig kropp, fin rv och en underbart vacker och sltrakad fitta.
Jag r fortfarande frvnad hur en s petit och sexig kvinna kan kissa s mycket, det kndes som att hon kissade en stadig strle i flera minuter, hon mste ha kissat flera liter, hur ens det r mjligt.
Nr jag var p toaletten p jobbet mnga r senare och tvttade hnderna utanfr toaletterna s hrde jag ett rejlt splooosh ljud som hll p extremt lnge med stadig strle, det lt nstan som att ngon spolade en trdgrsslang rakt ner i toan, sen kom det ut en 50+ rig kvinna frn toaletten, jag trodde frst att det var en man dr inne, men ut kom en halverst milf kvinna, jag hade kunnat ge vad som helst fr att f allt det dr ver ansiktet!
Jag tror hon ltt hade fyllde en skurhink med tanke p det jag hrde!