Citat:
Ursprungligen postat av
DieselnDust
2 kg?! Det lät mycket. Är väldigt glad att jag inte har vågat öppnat påsen jag hittade i skåpet ännu..
Kan tyvärr inte ge dig något tips men vill peppa dig med att you can do it 💪🏻
Det krävs starkt engagemang och låg disciplin för att hamna i denna sits. Jag har käkat kratom i några år nu och tagit pauser då och då, men jag har hållt doserna till runt 3g max och aldrig mer än 20g på en dag och när det slutar verka så tar man en paus. Denna gång har jag gått lite för länge dock och märkt av abstinens när jag slutat så jag trappar för tillfället ner lite och det går bra. Det blir snarare värre om jag tar lite för stor dos då "come-down" gör AT:n märkbar.
Att folk ens kan ta så stora doser utan att kräkas inälvorna ur sig är galet för mig.
Nu är jag inte ute efter att nervärdera dig TS, men du har uppenbarligen sämre förutsättningar att ta dig ur detta och du behöver vara klart mer bestämd. Gör en plan att trappa ner 0.5 gram om dagen om inte mindre, ta det inte för brottom och håll dig till planen. Nertrappning funkar och är garanterat det lättaste sättet att avvänja sig droger.
När jag slutade med cigaretter så körde jag liknande och det gick utmärkt. Men ingenting går, om man inte vill.