2024-11-29, 05:40
Medlem
FrankieStubbss avatar
Det har mycket möjligt inmundigas både det ena samt det övriga och detta har försatt mig i ett dilemma då min rondör putar ut på det mest pinsamma sätt.

Finnes någon form av smärtband eller trikå som klarar av att puta in ohyggliheterna man kan använda under skjortan?
Citera
2024-11-29, 08:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FrankieStubbs
Det har mycket möjligt inmundigas både det ena samt det övriga och detta har försatt mig i ett dilemma då min rondör putar ut på det mest pinsamma sätt.

Finnes någon form av smärtband eller trikå som klarar av att puta in ohyggliheterna man kan använda under skjortan?

Korsett finns väl för manliga män också?
Det kanske heter nåt annat dock...
Flyttgubbar kan ju ibland ha nåt liknande för att staga upp ryggen, den sitter ju tajt ser det ut som. Bör ju hålla in saker på andra sidan, kan man tycka.
Citera
2024-11-29, 12:02
Medlem
FrankieStubbss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drKickass
Korsett finns väl för manliga män också?
Det kanske heter nåt annat dock...
Flyttgubbar kan ju ibland ha nåt liknande för att staga upp ryggen, den sitter ju tajt ser det ut som. Bör ju hålla in saker på andra sidan, kan man tycka.
Mycket möjligt. Min moder begagnade sig av korsetter tillverkade av valben vill jag minnas. Förmodligen finnes liknande idag fast tillverkade av plast kan jag tro?

Får sätta fröken Berglund på spåret om måndagen, hon är en otrolig spårhund. Hon knattrar lite grann på sina tangenter så har vi inom en liten minut svar på vårt spörsmål.
Citera
2024-12-01, 18:27
Moderator
Chantres avatar
Utgången rubrik: Smärtband?

Ny rubrik: Korsetter för män?

/Mod
Citera
2024-12-02, 12:02
Avstängd
AbstinentKanins avatar
Åhh nej, inte det också