Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Igår, 13:17
Medlem
Jag försöker att komma fram till varför Lexbase.se fortfarande existerar, men då hittade jag Gunnar Axén som ledare för Lexbase.se...stämmer detta?
Jag Googlade vidare och upptäckte att ja, denne man är Moderat samt pedo...är detta något som en slags hämnd så att ingen ska upptäcka att han är pedo?
Rätta mig om jag har fel.
Citera
Igår, 13:22
Medlem
Vad menar du med ”ledare”?

Jonas Häger är väl VD.

I övrigt vet jag inget om Axén. Men när jag googlar hittar jag inget om att han skulle vara sådan som du beskriver. Förutom Moderat då.
Citera
Igår, 13:23
Medlem
Stygotiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jilashivers
Jag försöker att komma fram till varför Lexbase.se fortfarande existerar, men då hittade jag Gunnar Axén som ledare för Lexbase.se...stämmer detta?
Jag Googlade vidare och upptäckte att ja, denne man är Moderat samt pedo...är detta något som en slags hämnd så att ingen ska upptäcka att han är pedo?
Rätta mig om jag har fel.

Vad menar du med att han är "pedo"? Låter som en helt grundlös anklagelse.

Gunnar Axén är inte "ledare" för Lexbase, utan ansvarig utgivare.

Vad menar du ens med "varför Lexbase.se fortfarande existerar"? Varför existerar IKEA? För att bolaget tjänar pengar naturligtvis.
Citera
Igår, 13:55
Medlem
ProfessorAs avatar
Han är ett grisigt as till psykopat.
Han kommer ofta med överlägsna och nedlåtande uttalanden och går gärna över lik för pengar.
Citera
Igår, 15:00
Medlem
Gunnar Axén

Är inte det den där moderaten som blev anmäld för sexuellt ofredande av en 21-årig kvinna?

På vissa människors utseende kan man inte se om personen ifråga är sjuklig och en sliskig person, men på Gunnar Axén är det uppenbart. Han ger mig "Kulturprofilen"-vibbar.
Senast redigerad av Anonym555 Igår kl. 15:03.
Citera
Igår, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klon1
Vad menar du med ”ledare”?

Jonas Häger är väl VD.

I övrigt vet jag inget om Axén. Men när jag googlar hittar jag inget om att han skulle vara sådan som du beskriver. Förutom Moderat då.

Googlade du verkligen eller ej?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in