Citat:
Ursprungligen postat av
Onan-eraren
Politik, helst inte.
De som ofta r bestmda p vilket parti de vill rsta p men inte har en aning om varfr brukar bli irriterade nr man ifrgastter varfr de tycker ngot som gr helt emot det de rstar p.
Brukar enligt erfarenhet vara Sverigedemokrater eller Vnsterpartister i strst utstrckning.
Citat:
Ursprungligen postat av
Onan-eraren
Religion, absolut inte.
Brukar enligt erfarenhet vara just religisa (frmst kristna) som inte vill det nr man ifrgastter de idiotiska saker som tillhr religionen.
Det finns ocks vnsterblivna (frmst kvinnor) som ligger till vnster och ska frsvara muslimer (av ngon anledning) som inte vill prata nr man tar upp vad Islam str fr. D blir det normalt stt arga men vill fortfarande inte lra sig eller acceptera vad Islam verkligen str fr.
Citat:
Ursprungligen postat av
Onan-eraren
Pengar, jvla diva.
Det hr brjar frsvinna mer och mer.
Det jag sjlv knner som vxte upp i en medelklassfamilj och sen sjlv jobbat ihop en strre pse pengar n vad de flesta har r att nr man gjort just det s r det mnga av de frn den klass man kommer ifrn som anser att man ska "lna" (ge) dem pengar hit dit. Drfr s r jag vldigt tyst om min privatekonomi.
Citat:
Ursprungligen postat av
Onan-eraren
Sex, vill inte hra.
Det hr r en annan som r sn. Jag umgs med mnniskor som kan prata om snt. De som har svrt att prata sex och samlevnad fr dra sig undan.