Citat:
Ursprungligen postat av
ShowpaByn
Finns det en djävulsdyrkande elit som i det dolda har styrt världen i evigheter?
Jag vet inte vad jag ska tro om jag ska vara ärlig men här följer en kort summering av det jag upplevt, sett eller läst som fått mig att fundera minst sagt. Inte säkert att ni tror på några av sakerna jag kommer skriva nu men det kan jag ju inte göra något åt.
Första grejen jag stötte var det här talet av John F Kennedy:
https://youtu.be/IT_p4JV5mfg?si=2ABoPYv-VFMRCQxG
Det här klippet plockas konstant ner från youtube btw.
Sen det här klippet, vad fan är det här:
https://youtu.be/s2chVuOybQE?si=zVnysZGIm4zf-rgR
Sen mer egna upplevelser. När jag gick förbi Timmermansordens (Sveriges mest exklusiva ordenssällskap) lokal på Östermalm noterade jag två symboler vid ingången. Dels det allseende ögat. Sen Baphomet, en version av djävulen.
När jag promenerade förbi Frimurarhemmet på Lidingö noterade jag en målning av den hinduiske demonen/guden Cali. Vad fan fanns den där för?
Sen den grejen ni lär ha svårast att tro på. När jag grävde som mest i det här för några år sen ställde sig en man utanför mitt fönster utan att titta på mig. Han stod kvar där och vred huvudet fram och tillbaka på ett sätt jag upplevde som otroligt onaturligt. Efter att han stått där i 30-40 minuter fick jag en obehaglig känsla av att den här mannen var ute efter mig. Jag blev livrädd och tänkte att det måste bero på att jag grävt så djupt i det här med eliten/hemliga sällskap. Då bad jag till gud att mannen skulle försvinna varpå han gick därifrån direkt.
Om ni tror på Illuminatis existens vad har ni sett, läst eller upplevt som fått er att börja tro på det?
Hoppas kunna få till en seriös diskussion, inlägg om att jag är galen eller foliehatt tycker jag inte tillför något. Kanske går allt att förklara men jag tvivlar som sagt.
espteins ö, där barn blev kidnappade till, våldtagna och mördade är det obestridliga beviset på djävulsdyrkande miljardärer från hela världen som samlas och försöker styra världen in i helvetet.
Ön var igång i flera decennier och besöktes av flera presidenter och 'kungligheter', eftersom de som våldtar ett barn blir så ondskefulla som möjligt, d.v.s. de blir som 'motsats-guden' till Jesus, d.v.s. de blir som satan, eftersom våldtäkt av barn går helt emot vad människors Gud Jesus vill, eftersom Jesus aldrig hade velat bli våldtagen eller mördad som barn, då han aldrig skulle kunna rädda mänskligheten i så fall, så de som våldtar barn blir helt utan någon själ d.v.s. utan någon förbindelse till Jesus och därefter har de inget inom dem som kan hindra dem från att påverka alla andra så illa som möjligt, eftersom det som återstår för de som våldtagit ett barn är att försöka tvinga andra inta bry sig, annars återstår enbart deras dödsstraff för att hindra fler att tro att man kan 'komma undan' med våldtäkt av barn, annars riskerar alla barn lida 'normalisering' av våldtäkt för de satanister som istället förtjänar dödsstraff.
d.v.s., våldtar man ett barn hamnar man i helvetet, blir så ondskefull som möjligt och förtjänar dödsstraff, och spenderar hela sitt liv som satan med andra satanister som försöker förgöra mänskligheten innan snaran dras åt deras egna hals, de drivs då istället enbart av lucifer/elektriska signaler d.v.s. 'upplysta av elektricitet' istället för en förbindelse till Jesus, och kan då enbart vara så ondskefulla som möjligt som hur elektricitet kan döda dig.
samma sak med p.diddy numera, alla 'filmstjänor/sportstjänor' som vill bli som satan letar barn att våldta förses med kidnappade barn, flera barn som är 'illegala migranter' via mexico.
googlar man på jimmy savile så ser man att det brittiska kungahuset tilldelade honom adelskap och medaljer trots att han våldtog hundratals barn, eftersom det brittiska kungahuset är också 'illuminati', d.v.s. själlösa satanister.
frimurare har som 33 riten 'pojk brudar' för att göra dem till pedofiler och satanister, och det bekräftas via
https://www.reddit.com/r/conspiracy/...s_a_boy_bride/
Sverige måste stänga ner frimurar satanismen och skydda barn från pedofiler och våldtäkt!!