2024-11-30, 16:41
Medlem
https://www.friatider.se/akesson-manade-till-lugn
ifrån denna artikel återigen springer han israels ärenden.
hur gick vi från att värna om svenskar till att nu bara israel är existentiell.
han är nu värre än samtliga aipac muppar i usa.
SD borde byta namn till sionist demagogerna.
Citera
2024-11-30, 16:46
Medlem
franges avatar
Nej, han stödjer människor (Israel) snarare än muslimer - skall vi gissa att du hade blivit gladare om han stött kaosmuslimerna istället?
Citera
2024-11-30, 16:51
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Nej, han stödjer människor (Israel) snarare än muslimer - skall vi gissa att du hade blivit gladare om han stött kaosmuslimerna istället?

Alexman skrev ju häromdagen att han vill att svenskar ska utrotas.
Citera
2024-11-30, 16:53
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alexman

Du själv skrev ju att du vill att svenskar ska utrotas.

Åk hem till Somalia med dig.
Citera
2024-11-30, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Du själv skrev ju att du vill att svenskar ska utrotas.

Åk hem till Somalia med dig.
försök hålla dig till trådens ämne istället för personangrepp

att lista småsaker som att man kan ta gängs bilar som en seger på 20 år fast vi har veckovis lägenhetssprängingar känns ganska falskt.
att vika sig om angiveri och invandring för att ha mer arbetskraftinvandring fast vi har 10% arbetslöshet.
jag tycker hans segertal var väldigt tomt på faktiska åtgärder.

om du nu tycker israel är viktigare än sverige får du gärna åka dit o kämpa för dom.
Citera
2024-11-30, 17:01
Medlem
xXEmMEXxs avatar
Alla politiska aspekter och viktiga aspekter är styrt av Judar, ja... Vad är det konstiga med att även Jimmie Åkesson slickar röv som exakt alla andra inom culten? All är Frimurare med samma agenda och Jimmie Åkesson har en roll bara som ska föreställa en anti invandring eller anti muslim men i grund i botten så skiter han i vilket. Han finns bara där för att lura dig och förvirra dig.
Citera
2024-11-30, 17:02
Medlem
Tuppruskarens avatar
Jimmy är slut. SD kommer hamnar på max 12% nästa väl, kommer högst troligt åka ur redan tills valet 2030.

Vi har sett detta hända i Danmark redan. Danmark ligger ju som bekant före Sverige.
Citera
2024-11-30, 17:08
Citat:
Ursprungligen postat av alexman

Kort svar så nej. Åkesson kommer inte nästa gång heller bry sig om sina väljare. Svenskarna i övrigt skiter han i sedan mååånga år tillbaka.
Han säger en massa saker inför valen och sedan glömmer han lika fort dem igen. Precis som det var en ledarskribent på Expressen som skrev angående hans möte i helgen i Norrköping där den samlade skaran av hjärntrötta medlemmar samlas.

Åkesson säger det är svårt få igenom alla löften
Inte en käft i lokalen som skrek i alla fall - "Men något kunde du din late fete fan ha kunna fått igenom väl?".
Men tydligen är alla där ryggdunkare av rang och största lögnaren själv är Åkesson.
Han vill inte att partiet skall strida och bli tudelat Konstigt att han inte tänkte på det tidigare.

Är man bara så små som vi är så måste man kompromissa sade Åkesson. Men ja då är ju frågan vad de kompromissat om som fick han att skjuta ner de arbetslösa, de sjuka, pensionärer med flera?`
Vad fick DU igenom Åkesson??? När du kompromissade?

Tror det var han fick igenom sin egen lön lite mer än han räknade med. Enligt skatteuppgifter så tjänar Åkesson på de ändrade skattereglerna så han själv kommer få ytterligare 40 000 kr om året tack vare de eftergifter han gjorde på oss svenskar och våra rättigheter som han skar ner på.

Och ni era hjärndöda jävlar på forumet som tror Åkesson jobbar för er? Fan får ni ihop det?

Kunde ingen bara bett Åkesson gå ut och ta livet av sig och göra hela landet en jättetjänst?
Citera
2024-11-30, 17:15
Citat:
Jag trodde du stödde Israel du också? Men du ska vara emot allt som Åkesson är för, så om Åkesson är för Israel så blir du såklart för Palestinierna.

Nej.
Åkesson har nog tänkt fel eller snubblat i trappan. För när det gäller Israel så har han helt rätt och där stöttar jag både den fete och dumme Åkesson.'
Men främst stöttar jag dock Israel då de är de enda med kuk som vågar skjuta ihjäl araberna.

Sverker du behöver inte spela dum. Detta har du frågat mig tidigare om också så du vet min åsikt.
Håll dig nu till tråden istället.
Citera
2024-11-30, 17:16
Medlem
Tuppruskarens avatar
Citat:
Ja, ni sossar har ju hoppats på det ända sedan 2010.

Minns att ni feministpatrask sa i TV redan 2012 att SD kommer ej gå framåt i valet 2014. Ni hade fel.

Nu är jag inte sosse, trodde du skulle förstå det på både min avtar och signatur.

Men din gud Åkesson kommer inte vara chef längre efter haveriet i valet 2026. Då är SD slut, det vet även du innerst inne. Vem ska ta över som "vanligt folk" kan stödja? Bögen Tobias Andersson, eller rygghuggaren och halvpedofilen Henrik Vinge?

Kanske rent av dvärgen och fyllot från Möllan Kent Ekeroth gör oväntad comeback?
Senast redigerad av Tuppruskaren 2024-11-30 kl. 17:19.
Citera
2024-11-30, 17:20
Medlem
Tuppruskarens avatar
Citat:
Om du inte är sosse, varför vill du då att sossarna ska vinna nästa val?

Var har jag påstått det?
Citera
2024-11-30, 17:24
Medlem
Citat:
Jag trodde du stödde Israel du också? Men du ska vara emot allt som Åkesson är för, så om Åkesson är för Israel så blir du såklart för Palestinierna.
att du inte inser att du är folkförrädaren. du simpar blint för åkesson vad han än gör för att förstöra sverige bara för att du dyrkar israel.
att det inte är konstigt att gymnasielagar och covidlagar kan svepas igenom utan problem men sen få stop på gäng o diverse är omöjligt...
förutom när israel ringer o vill stoppa palestina aktivister.
viljan för göran finns inte hos SD. tidö är bara en lögn.

om man nu tycker israel gör rätt varför kan man inte kopiera dom. var är M+SD förslag om att inkalla militär bygga mur runt nogozones o sen bomba dom o svälta dom till förintelse. var är detta kraftag mot gängen? det är fan mer must i att stoppa mammor som kör 2km för fort på en söndagsmorgon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in