Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2024-11-30, 19:36
Medlem
kentathemans avatar
Provade kokain och amfetamin igår för första gången, amfetaminet var utblandat me diskmedel för de brann i näsan när jag tog. Och fick knappt nåt rus. Slukade i mig 2g. Kände aldrig så mkt så köpte kokain och tog 4-5 linor. Tog för mkt och kunde inte sitta still så var tvungen att gå ut i gå/jogga .

Nu dagen efter mår jag som ett lik. Jag skakar; har ångest. Overklighetskänslor. Gråter, har konstiga tankar.: har nu gått ca 16 Tim sedan sista linan. Kommer jag nånsin bli normal? Har jättesvårt att sova och är så orolig och rädd och mår katastrof. Har tagit Benzo och 2 öl men de hjälper knappt..
Citera
2024-11-30, 19:40
Medlem
Skyll dig själv. Ta en dusch, ät något och sov. Läs trådarna om cold turkey här. Det kommer gå över.
Citera
2024-11-30, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kentatheman
Provade kokain och amfetamin igår för första gången, amfetaminet var utblandat me diskmedel för de brann i näsan när jag tog. Och fick knappt nåt rus. Slukade i mig 2g. Kände aldrig så mkt så köpte kokain och tog 4-5 linor. Tog för mkt och kunde inte sitta still så var tvungen att gå ut i gå/jogga .

Nu dagen efter mår jag som ett lik. Jag skakar; har ångest. Overklighetskänslor. Gråter, har konstiga tankar.: har nu gått ca 16 Tim sedan sista linan. Kommer jag nånsin bli normal? Har jättesvårt att sova och är så orolig och rädd och mår katastrof. Har tagit Benzo och 2 öl men de hjälper knappt..

Du lägg ner pulvret!
Du har ångest för något händer i din kropp när du slajfar , och pang adrenalinet ger dej flykt känslor för du inte bara ger dej hän och låter det som ska ske SKE!!!!

Tjacket håller dej vaken och du ifrågasätter allt! Du känner skam, du förvänta dej något direkt och får nåt annat!

Ät mat, fet mat!!! Och ta och drick vatten!!!
Citera
2024-11-30, 19:46
Medlem
kentathemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babbisbabbelina
Du lägg ner pulvret!
Du har ångest för något händer i din kropp när du slajfar , och pang adrenalinet ger dej flykt känslor för du inte bara ger dej hän och låter det som ska ske SKE!!!!

Tjacket håller dej vaken och du ifrågasätter allt! Du känner skam, du förvänta dej något direkt och får nåt annat!

Ät mat, fet mat!!! Och ta och drick vatten!!!

Jo tack Inge mer pulver för mig, första sista gången
Citera
2024-11-30, 19:49
Medlem
Citat:
Jo tack Inge mer pulver för mig, första sista gången

Varför blanda kola med tjack? Dessutom lär du fått skit båda gånger. Köpte säkert från samma?
Citera
2024-11-30, 19:51
Medlem
knark-kungens avatar
Kallas at mannen, ju högre du flyger desto hårdare kraschar du.

Sen är det väl inte jättesmart att fara ut och springa påtänd.

Vila, ät nyttigt, ta en promenad, imorgon är du på banan igen.

Du tog fö alldeles för mkt också.
Citera
2024-11-30, 20:08
Moderator
Morfar-52s avatar
Flyttar

Centralstimulantia --> Drogakuten
/Moderator
Citera
2024-11-30, 20:21
Medlem
Citat:

Ge fan i skiten. Tillverkning i något labb i Polen? Utblandat med vem vet vad och det drar du rakt upp i hjärnan. Var rädd om dig själv!
Citera
2024-11-30, 20:22
Medlem
Kan du beskriva hur man känner sig?
Citera
2024-11-30, 20:41
Medlem
Citat:

Vad skulle du på det å göra?? Dricka vatten och pissa om vartannat och sova!
Senast redigerad av buzzerbuzzer 2024-11-30 kl. 20:43.
Citera
2024-11-30, 21:14
Medlem
slimharlots avatar
Nutrilett, banan, benso och mer tjack.
Citera
2024-11-30, 21:24
Medlem
Ta det lugnt, drick och ät, två-tre stark öl till och bara vila. Försök sova
Citera
  • 1
  • 2