Flashback bygger pepparkakshus!
  • 3
  • 4
2024-12-02, 13:07
Medlem
löls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kentatheman
Provade kokain och amfetamin igår för första gången, amfetaminet var utblandat me diskmedel för de brann i näsan när jag tog. Och fick knappt nåt rus. Slukade i mig 2g. Kände aldrig så mkt så köpte kokain och tog 4-5 linor. Tog för mkt och kunde inte sitta still så var tvungen att gå ut i gå/jogga .

Nu dagen efter mår jag som ett lik. Jag skakar; har ångest. Overklighetskänslor. Gråter, har konstiga tankar.: har nu gått ca 16 Tim sedan sista linan. Kommer jag nånsin bli normal? Har jättesvårt att sova och är så orolig och rädd och mår katastrof. Har tagit Benzo och 2 öl men de hjälper knappt..

Om du ska jobba imorgon kan det vara bra att sjuka dig om du känner dig psykiskt dåligt.
Varm mat och alkohol så du varvar ner.
Klä dig varmt och ligg på soffan och ha en film eller serie i bakgrunden.

Sedan rör du aldrig mer skiten.. ok?
Citera
2024-12-02, 13:38
Medlem
Citat:
Provade kokain och amfetamin igår för första gången, amfetaminet var utblandat me diskmedel för de brann i näsan när jag tog. Och fick knappt nåt rus. Slukade i mig 2g. Kände aldrig så mkt så köpte kokain och tog 4-5 linor.
Wat..
Citera
2024-12-02, 13:41
Medlem
kentathemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReAnimater
Wat..

Ja mina polare har mer erfarenhet. Tjack ska tydligen vara lite gult och en mjölig konsistens. Detta var kritvitt och små kulor. Och smakade verkligen tvättmedel. Brann i näsan så man nästa skrek rakt ut. Och inget rus alls. Sen köpte vi kokain och struntade i tjacket. Kokainet var de drag i
Citera
2024-12-02, 13:42
Medlem
kentathemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av löl
Om du ska jobba imorgon kan det vara bra att sjuka dig om du känner dig psykiskt dåligt.
Varm mat och alkohol så du varvar ner.
Klä dig varmt och ligg på soffan och ha en film eller serie i bakgrunden.

Sedan rör du aldrig mer skiten.. ok?

Jag ska aldrig mer röra skiten. Jag äter oxascand som jag har på recept från min läkare. Har jobbat ändå men det är tufft. Är väldigt orolig och känner mig ”dimmig” i huvet
Citera
2024-12-02, 13:46
Medlem
Granddaddy.Purples avatar
Pulverknark är något man ska ge fan i.
Klassiskt att ångest kommer, frågan är dock om det är pulvret som framkallar detta eller om det är en effekt av AT och kroppen som är slut efter 1-2g och behöver vila?

Ät, drick vatten och sov och sen ger du dig inte på de skitet igen. Och skulle du allt förmodan göra de, så ska det fan inte innehålla diskmedel - diskmedel är fettlösande och din hjärna är 60% fett…
Citera
Igår, 00:07
Medlem
Who gives a shit, ta inte droger förfan, förstår inte varför folk tar droger ens, kör upp knarket i arslet förman
Citera
Igår, 01:25
Medlem
Citat:
Jag ska aldrig mer röra skiten. Jag äter oxascand som jag har på recept från min läkare. Har jobbat ändå men det är tufft. Är väldigt orolig och känner mig ”dimmig” i huvet
Mm det går nog över ät lite oxascand till rök några jointar ät lite mat. Rör inte laddet utan att vara förberedd på hur det känns efteråt. Rör inte laddet.
Citera
Igår, 19:12
Medlem
Citat:
Är ba lite nojjig om de kan sätta permanenta spår. Trots att de är högst osannolikt. Nu har de gått typ 2 dygn sen ruset började avta.. skulle säga att ja mår typ 20%bättre. Dvs ytters lite

Man tar inte 2g vaket första gången… och man drar fan inte i sig coke oxå?

Fattar inte hur du tänker, men det får du nog fundera på nu oxå…

Hoppas du inte gör om detta, droger är inte din grej. Softa framöver.

Pz!
Citera
Igår, 20:50
Medlem
kentathemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiGHTRYDERz
Man tar inte 2g vaket första gången… och man drar fan inte i sig coke oxå?

Fattar inte hur du tänker, men det får du nog fundera på nu oxå…

Hoppas du inte gör om detta, droger är inte din grej. Softa framöver.

Pz!

Som jag sa, tjacket var förmodligen typ fake. Mina 2 polare som håller på med sånt här sa det också. Vi drog 4 linor var kanske och inget av oss kände direkt nånting..
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in