Citat:
Ursprungligen postat av
argaangelica
Barn har inte konsekvestänk. Inlåsning skadar barn, dom behöver stöd.
Så du erkänner att du var lika efterbliven som tonåring som du är nu?
Hade inte du någon pappa när du växte upp? För pappor brukar vara bra på att lära barn konsekvenstänk.
Min pappa lärde mig konsekvenstänk tidigt. Och jag tror inte precis att jag var mer mogen om 3 åring än vad 13-14 åringar är. Men du påstår alltså det?
Min dotter är inte ens 2 år gammal och till och med henne har jag lyckats nära konsekvenstänk.
2 år. Men ändå vill du dalta med barn som är i stridsförd ålder, om att dom är för korkade för att förstå något som 2 åringar förstår?
För 150 år sedan så var 12 åringar vuxna nog att ta hand om familjer, gå ut i strid för att försvara värdelösa människor som dig och dom hade arbetat i 5 år redan.
Spola fram till 2024, så är snart vuxna individer "barn som inte förstår konsekvenstänk".
Din världssyn är vidrig och det är solklart för alla tänkande individer att du och kommunismen endast har som syfte att bryta ner och försvaga samhället inifrån.
Sluta vara problemet till att jorden är dålig. Sluta vara kommunist, så kommer världen snart att bli bra igen.
Som tur är, är vi en hel ny generation av starka män som kommer gå till hårt mot sådana som dig.
Allt för att radera er en gång för alla.
För en bättre familj, för ett bättre samhälle, för en bättre planet