Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2024-12-01, 15:08
Medlem
Hej

Jag fick ett dubbeltäcke i present. Ett sånt där stort täcke som täcker hela dubbelsängen.

Glad i hågen lägger jag ut det över sängen. Känns gosigt. Även någon slags tyngd i täcket så man känner sig lite stenad liksom. Skön känsla om än lite pundig känsla innan man vant sig 😁

Nu till problemet. Jag brukar dejta en del, kan även sluta med att tjejer sover över. Jag har länge haft lite besvär med gaser. När man hade separata täcken så kunde man lägga smygare som liksom "gick under jorden" luktmässigt.

Nu sipprar lukten under täcket till den som sover brevid.

Hände mig senast i helgen. Tänkte mig inte för. När jag vaknade upp hade hon lagt sig på soffan med förklaringen att hon ofta vaknade av äggmökslukt.

Kan säga att det inte blev någon mer dejt där

Hur hanterar ni andra dessa täcken? Finns några knep?
Vill gärna inte göra mig av det då det tydligen ska ha vart dyrt.
Senast redigerad av verbet 2024-12-01 kl. 15:13.
Citera
2024-12-01, 15:15
Medlem
snuskfittas avatar
Sluta äta ägg!
Citera
2024-12-01, 15:21
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av verbet
Hej

Jag fick ett dubbeltäcke i present. Ett sånt där stort täcke som täcker hela dubbelsängen.

Glad i hågen lägger jag ut det över sängen. Känns gosigt. Även någon slags tyngd i täcket så man känner sig lite stenad liksom. Skön känsla om än lite pundig känsla innan man vant sig 😁

Nu till problemet. Jag brukar dejta en del, kan även sluta med att tjejer sover över. Jag har länge haft lite besvär med gaser. När man hade separata täcken så kunde man lägga smygare som liksom "gick under jorden" luktmässigt.

Nu sipprar lukten under täcket till den som sover brevid.

Hände mig senast i helgen. Tänkte mig inte för. När jag vaknade upp hade hon lagt sig på soffan med förklaringen att hon ofta vaknade av äggmökslukt.

Kan säga att det inte blev någon mer dejt där

Hur hanterar ni andra dessa täcken? Finns några knep?
Vill gärna inte göra mig av det då det tydligen ska ha vart dyrt.

Hahaha du äter för mycket kött 😂
Citera
2024-12-01, 15:23
Medlem
hejpadigdu1s avatar
Att fisarna skulle 'gå under jorden' är bara var du tror. Tjejen känner garanterat stanken av dina skitar.
Citera
2024-12-01, 15:35
Medlem
Briasccas avatar
Har aldrig gillat dubbeltäcken. Fisar är inte största problemet tycker jag utan värmen. Som ligga med ett värmeverk. Och sedan att någon plötsligt kan rycka till sig täcket.

Råd: Återgå till singeltäcken!
Citera
2024-12-01, 15:47
Medlem
Den där amerikanska vanan med dubbeltäcken är ett rent otyg. Inte trevligt för någon.
Citera
2024-12-01, 15:50
Medlem
DrVonAnkas avatar
Hon ligger väl inte med näsan under täcket när ni sover tillsammans? Jag tror inte det är någon större skillnad på hur doften sprider om man jämför mellan enkel- och dubbeltäcken.

Om jag vore du skulle jag fokusera på att sära skinkorna och pressa ner anus i madrassen när jag släpper väder. Då pressar du ner fisen och gaserna borde filtreras av tyget innan det sprider sig.
Citera
2024-12-01, 17:10
Medlem
LuiLuis avatar
Säker att det inte är din andedräkt som skrämmer bort henne? 🙊
Citera
2024-12-01, 17:17
Medlem
Vänd på det istället, ge henne dutch ovens medvetet
Citera
2024-12-02, 04:54
Medlem
Du kanske borde kolla upp varför du är så gasig i magen?

Ett tips är att du lägger av fisen direkt efter sexet, då slipper du dela säng och ludret drar hem till sig istället.
Citera
2024-12-02, 05:17
Medlem
Vem behöver ett dubbeltäcke för att ligga med kvinnan sin? Man ligger ju båda under ett vanligt tätt tillsammans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in