Resultat: Skall Sverige vara med i Nato?
JA - Sverige skall fortsätta vara medlem i Nato
62,50%
5 röster
NEJ - Sverige bör lämna Nato
37,50%
3 röster
  • 1
  • 2
2024-12-02, 09:00
Medlem
MuskisFPSs avatar
Eftersom vi inte fick rösta om NATO så vill jag gärna se vad det svenska folket egentligen vill, så kan någon moderator göra en omröstning angående om vi borde vara med i NATO eller inte?
Citera
2024-12-02, 09:09
Medlem
franges avatar
Du är inte lite sent ute, så här bara ett halvår efteråt?
Citera
2024-12-02, 09:15
Medlem
MuskisFPSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Du är inte lite sent ute, så här bara ett halvår efteråt?
Har NATO frågan blivit helt oviktig bara för det har gått ett halvår? Det jag efterfrågar en omröstning om är inte om vi borde gå med i NATO, det är om vi borde lämna NATO. Tänkte mig något i stil med:https://www.flashback.org/t1980713 och denna omröstning var 8 år sen.
Citera
2024-12-02, 09:24
Medlem
CalzoneItalias avatar
Sverige har redan gått med i NATO och det är bra.
Citera
2024-12-02, 09:44
Medlem
SmegmaFris avatar
Av den enkla anledningen att retards inte ska vara med och påverka något som rör rikets säkerhet.
Citera
2024-12-02, 09:57
Medlem
67arigGubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuskisFPS
Har NATO frågan blivit helt oviktig bara för det har gått ett halvår? Det jag efterfrågar en omröstning om är inte om vi borde gå med i NATO, det är om vi borde lämna NATO. Tänkte mig något i stil med:https://www.flashback.org/t1980713 och denna omröstning var 8 år sen.

Du tyckte alltså att en omröstning med 120 finniga flashbackare utgör majoriteten av sverige för en sån fråga? Och du vill utgöra samma typ av fråga ang nato, med troligen samma antal som svarar och anse att majoriteten sagt sitt?

Öppna hjärnan kompis!
Citera
2024-12-02, 10:25
Medlem
MuskisFPSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 67arigGubbe
Du tyckte alltså att en omröstning med 120 finniga flashbackare utgör majoriteten av sverige för en sån fråga? Och du vill utgöra samma typ av fråga ang nato, med troligen samma antal som svarar och anse att majoriteten sagt sitt?

Öppna hjärnan kompis!
Jag vill veta vad dessa finniga flashbackare tycker om NATO frågan, dessa utgör självklart inte majoritet av Sverige (det gör inte Riksdagen och regeringen heller som har fått rösta om NATO) även om de flesta på flashback är emot NATO så finns det några få som gillar det, och man skulle gärna vilja veta hur många procent dessa personer uppgör.
Senast redigerad av MuskisFPS 2024-12-02 kl. 10:31.
Citera
2024-12-02, 10:29
Medlem
MuskisFPSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmegmaFri
Av den enkla anledningen att retards inte ska vara med och påverka något som rör rikets säkerhet.
Ändå så får våra retarderade politiker rösta om vi ska vara med i NATO eller inte, det är väl ändå dem som måste delta i kriget om det kommer som borde få rösta om vi ska vara med i en krigsallians? Det är inte direkt så att dem som röstade om NATO står på fronten när kriget kommer.
Senast redigerad av MuskisFPS 2024-12-02 kl. 10:34.
Citera
2024-12-02, 10:35
Medlem
67arigGubbes avatar
Citat:
Jag vill veta vad dessa finniga flashbackare tycker om NATO frågan, dessa utgör självklart inte majoritet av Sverige (det gör inte Riksdagen och regeringen heller som har fått rösta om NATO) även om de flesta på flashback är emot NATO så finns det några få som gillar det, och man skulle gärna vilja veta hur många procent dessa personer uppgör.

Men den procenten kommer inte utgöra alla de som tycker det är bra då undersökningen görs här på fb. Så dina procent du vill få ut kommer ej stämma.

Hur vet du att majoriteten va emot nato?
Citera
2024-12-02, 10:37
Medlem
MuskisFPSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 67arigGubbe
Men den procenten kommer inte utgöra alla de som tycker det är bra då undersökningen görs här på fb. Så dina procent du vill få ut kommer ej stämma.

Hur vet du att majoriteten va emot nato?
Jag killgissade bara, men jag kan inte vara helt säker då det inte finns någon omröstning
Citera
2024-12-02, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Sverige har redan gått med i NATO och det är bra.

Man måste vara riktigt efterbliven för att tycka det är bra! Usch på dig din NPC
Citera
2024-12-02, 12:00
Medlem
SmegmaFris avatar
Citat:
Ändå så får våra retarderade politiker rösta om vi ska vara med i NATO eller inte, det är väl ändå dem som måste delta i kriget om det kommer som borde få rösta om vi ska vara med i en krigsallians? Det är inte direkt så att dem som röstade om NATO står på fronten när kriget kommer.

Uttjatat argument även det.
Faktum är att det spelar inte så stor roll att vi väljer marionetter som påverkar saker med en liten markant skillnad, oavsett vad man väljer.
Att förlora hela landet i krig är en annan femma.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in