Flashback bygger pepparkakshus!
Idag, 17:10
Medlem
GretelThronbergs avatar
Känner ni igen er i fenomenet?
Allt fler hetero- och bi-killar verkar numera helt rätt och slätt föredra att dejta & ligga med femboys istället för att träffa tjejer eller unga kvinnor. Först trodde jag det uteslutande berodde på att femboys helt enkelt "ersätter" relationer med tjejer för unga killar, men det verkar onekligen som faktumet att femboys ju ändå är killar dem med blir som en extra krydda som gör dem roligare både att dejta och att ligga med jämfört med tjejer.

Vad beror fenomenet på, att allt fler hetero- och bisexuella killar träffar femboys? Porrindustin knuten till onlyfans, twitter, tiktok, kan jag helt klart tro bidrar till att få allt fler killar att få upp ögonen för heta femboys. Annat jag kan tänka mig är att det helt enkelt blir trevligare relationer då killar förstår varandra.
Citera
Idag, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GretelThronberg
Känner ni igen er i fenomenet?
Allt fler hetero- och bi-killar verkar numera helt rätt och slätt föredra att dejta & ligga med femboys istället för att träffa tjejer eller unga kvinnor. Först trodde jag det uteslutande berodde på att femboys helt enkelt "ersätter" relationer med tjejer för unga killar, men det verkar onekligen som faktumet att femboys ju ändå är killar dem med blir som en extra krydda som gör dem roligare både att dejta och att ligga med jämfört med tjejer.

Vad beror fenomenet på, att allt fler hetero- och bisexuella killar träffar femboys? Porrindustin knuten till onlyfans, twitter, tiktok, kan jag helt klart tro bidrar till att få allt fler killar att få upp ögonen för heta femboys. Annat jag kan tänka mig är att det helt enkelt blir trevligare relationer då killar förstår varandra.

Källa?
Citera
Idag, 17:15
Medlem
Vill också gärna ha källa, inget som jag har märkt någon minsta nyans av
Citera
Idag, 17:57
Medlem
PotatisHulkens avatar
Kan man inte fixa brudar så är femboys det näst bästa alternativet. Som en utseendemässigt genomsnittlig snubbe så får man antingen tävlas om bottenskrapet bland kvinnorna eller sikta på transorna/bögarna, åtminstone på apparna. Själv tar jag hellre en hyffsat snygg transa i min egen ålder än en fet mattant som är 20 år äldre.
Citera
Idag, 18:03
Medlem
Negercps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GretelThronberg
Vad beror fenomenet på, att allt fler hetero- och bisexuella killar träffar femboys?
Dom där snestegen med katoys på semestern i Thailand börjar man acceptera här på hemmaplan kanske?
Citera
Idag, 18:05
Medlem
Önsketänkande, och skulle vara en katastrof för samhället. Människan skapades som man och kvinna för att de tillsammans ska få barn. Två män och analsex ger inga barn. Varför ska människans utveckling sluta så illa, och gå åt helt fel håll? Så var det nog inte tänkt från början. Vad var det som gick så fel?
Citera
Idag, 19:04
Medlem
Nej har inte märkt av att fler är bögar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här