Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
Idag, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GlitchQueen
Om ni hade förvaltare och ville köpa helt lagligt cannabis för totalt circa 2500 kroner från Sumpans Godis lr Smoke Tower hur hade ni då lagt fram så förvaltaren förstår att detta gäller helt laglit cannabis som enbart är för rekreation och som sagt helt lagligt?
vad hade hon som förvaltare kunnat säga nej om pengar finns och om 2200 verkligen är nåt som skule gå att slösa bort i nuläget

kan en förvaltare säga med hänvisning till att det är cannabis? Det lagligt cannanis som thc-h och thc-jd jag menar. Ochkanske lite svamp oxå.

Kan du inte bara ljuga om vad pengarna ska gå till ? Eller gör en förvaltare köpen åt en också ?
Citera
Idag, 17:58
Medlem
GlitchQueens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av firmahasten
Kan du inte bara ljuga om vad pengarna ska gå till ? Eller gör en förvaltare köpen åt en också ?

det krävs bankid och det har jag ju inget
Citera
Idag, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GlitchQueen
det krävs bankid och det har jag ju inget

Om förvaltaren inte kollar din kundkorg så säg att du ska köpa vapes eller vad nu annat sumpans säljer..

Men en förvaltare är väl där endast för den ekonomiska biten ? Då bör du väl få köpa vad du vill inom din "veckopengs" budget?
Citera
Idag, 19:29
Medlem
Christopher.s avatar
Din förvaltare bör inte bidra till att du ska köpa knark, finns ingen skyldighet. Men du kan alltid skicka ett klagomål till överförmyndarnämnden när du nekas alternativt skicka in en överklagan till tingsrätten att du vill att ditt förvaltarskap så du kan köpa "laglig cannabis och svamp". Mitt tips fokusera på andra saker i ditt liv än droger.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in