Citat:
Ursprungligen postat av
GlitchQueen
Om ni hade förvaltare och ville köpa helt lagligt cannabis för totalt circa 2500 kroner från Sumpans Godis lr Smoke Tower hur hade ni då lagt fram så förvaltaren förstår att detta gäller helt laglit cannabis som enbart är för rekreation och som sagt helt lagligt?
vad hade hon som förvaltare kunnat säga nej om pengar finns och om 2200 verkligen är nåt som skule gå att slösa bort i nuläget
kan en förvaltare säga med hänvisning till att det är cannabis? Det lagligt cannanis som thc-h och thc-jd jag menar. Ochkanske lite svamp oxå.
Har du en förvaltare så är du en bebis och ska inte röka något förens du har krigat för dina rättigheter och tagit bort din låsas mamma som borde ge dig sex om hon ska ta hand om din ekonomi fyfan vad efterbliven du är.
mitt tips taffsa sönder på din kontrollerande förvaltare och förför henne. Vem är det som har förstört ditt liv så du har fått dig en förvaltare?
ja själv har blivit utsatt för psykopater som vill bli mina förvaltare för att jag är för ful och har dåligt självförtroende att skaffa en flickvän.
Aldrig i hela mitt liv att någon ska ha hand om mina pengar om inte denna flicka ger mig sex mat och hushåll i utbyte.