Flashback bygger pepparkakshus!
Idag, 17:50
Medlem
Det här kommer låta jävligt konstigt att kalla en straight tjej för bög många men tänk er en butcher asså en lesbisk tjej som beter sig som en kille och försöker se ut som kille som gillar tjejer.

Men i mitt fall samma sak, en tjej som ser ut som en kille och beter sig som en kille men är straight.
Jag skulle vilja påstå att den tjejen är bög.

Sen den killen hon blir tillsammans med, skulle också vilja påstå är bög eller bs. Varför vill man bli ihop med en tjej som ser ut som en kille och agera som en kille annars?

Har ni träffat någon sådan tjej som är jävligt manlig av sig och se lite manlig ut men är straight?
Citera
Idag, 17:54
Medlem
Nej
Citera
Idag, 18:01
Medlem
Negercps avatar
Manhaftig är antagligen ett bättre ord.
Citera
Idag, 18:28
Medlem
Blocktobers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ProGBG
Det här kommer låta jävligt konstigt att kalla en straight tjej för bög många men tänk er en butcher asså en lesbisk tjej som beter sig som en kille och försöker se ut som kille som gillar tjejer.

Men i mitt fall samma sak, en tjej som ser ut som en kille och beter sig som en kille men är straight.
Jag skulle vilja påstå att den tjejen är bög.

Sen den killen hon blir tillsammans med, skulle också vilja påstå är bög eller bs. Varför vill man bli ihop med en tjej som ser ut som en kille och agera som en kille annars?

Har ni träffat någon sådan tjej som är jävligt manlig av sig och se lite manlig ut men är straight?

Hon är manhaftig eller vad romarna kallade en virago - en kvinna som är hedersman.

Ett par av mina ex var sådana och min mor var lite på det sättet när hon var frisk.
Citera
Idag, 19:31
Medlem
Massor, kallas pojkflickor. Du kan kalla de bögar, oftast är det kvinnor som hatar "drama" och bara har killkompisar. De älskar alla uppmärksamhet de får av sina cucks till kompisar också.
Citera
Idag, 20:07
Medlem
F.B.Dases avatar
Kan kan man väl. Men ingen kommer begripa vad du pratar om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in