Flashback bygger pepparkakshus!
Idag, 17:56
Medlem
Tjena
Ngon som har erfarenhet av att fra ver euro frn exchange (tex binance) till revolut?
Tnker frmst p vilka summor man kan fra ver utan att revolut meddelar tex skatteverket.
Vi snackar inga astronomiska summor. Ett par-trehundratusen max.
Tack p frhand
Citera
Idag, 18:06
Medlem
Inga konstigheter slnge du fyllt i I din KYC p binance och revolut att det r den mngden pengar du har i "omsttning" p kontot.

E: allts p frgan "hur mycket pengar kommer du stta in i r" - har du svarat max 50k dr men gr d tex ett uttag frn binance till revolut p 250k s finns en risk att revolut lser ditt konto tills du kan bevisa var pengarna kommer ifrn. Detta kan ta allt frn ett par dagar - mnader (i de vrsta fallen jag lst om).

Samtidigt, har du varit en god kund hos revolut ver en lngre tid r nog inte heller detta ett problem. Men nu killgissar jag bara utifrn egna erfarenheter..
Senast redigerad av firmahasten Idag kl. 18:12.
Citera
Idag, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av firmahasten
Inga konstigheter slnge du fyllt i I din KYC p binance och revolut att det r den mngden pengar du har i "omsttning" p kontot.

E: allts p frgan "hur mycket pengar kommer du stta in i r" - har du svarat max 50k dr men gr d tex ett uttag frn binance till revolut p 250k s finns en risk att revolut lser ditt konto tills du kan bevisa var pengarna kommer ifrn. Detta kan ta allt frn ett par dagar - mnader (i de vrsta fallen jag lst om).

Samtidigt, har du varit en god kund hos revolut ver en lngre tid r nog inte heller detta ett problem. Men nu killgissar jag bara utifrn egna erfarenheter..

Tack fr svaret. KYC p binance r genomfrd sedan lnge.
Dock osker p vad jag fyllt i p Revolut d situationen sg annorlunda ut nr det kontot skapades, hittar ingenstans att dubbelkolla det.
Citera
Idag, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mangegenman
Tack fr svaret. KYC p binance r genomfrd sedan lnge.
Dock osker p vad jag fyllt i p Revolut d situationen sg annorlunda ut nr det kontot skapades, hittar ingenstans att dubbelkolla det.
Knner du dig osker, kontakta revolut bara.. har du tjnat pengarna p binance ? D blir det iaf ltt med bevisning. Bara skicka dina trades, du kan trycka ut en sammanstllning p binance.
Citera
Idag, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av firmahasten
Knner du dig osker, kontakta revolut bara.. har du tjnat pengarna p binance ? D blir det iaf ltt med bevisning. Bara skicka dina trades, du kan trycka ut en sammanstllning p binance.
Yes, pengarna r tjnade dr dom sista veckorna. Fr kontakta Revolut. Tack!
Citera
Idag, 19:23
Medlem
ziejacools avatar
revolut sysslar troligtvis med en exit scam, kommer brisera under 2025
Citera
Idag, 19:25
Medlem
Skatteverket kommer nd f veta det om ett r genom DAC8.
Citera
Idag, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziejacool

Jag vet inte varfr den tanken har slagit mig ocks. Dom har blivit s sjukt stora p kort tid.
Citera
Idag, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrL0c
Skatteverket kommer nd f veta det om ett r genom DAC8.
Per automatik eller vid frfrgan?
Citera
Idag, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziejacool

Ren spekulation eller har du ngot att g p?
Knner du till ngot vettigt alternativ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in