Flashback bygger pepparkakshus!
Igår, 14:25
Medlem
Jag har verkligen inte rört, inte ens varit i närheten av cannabis på ca 3 månader nu. Å jag är fortfarande positiv! Detta är efter jag konsumerat en hel del alt noider mestadels THCJD och THCH. Flera gummies å brownies etc...

Någon mer med samma erfarenhet av att det ger ett längre positivt up svar än tex vanlig cannabis?
Citera
Igår, 14:30
Medlem
VoktorDodkas avatar
Jag har varit positiv i 13 veckor på vanligt gräs efter att ha slutat tvärt, vecka 12 var jag negativ men 13 positiv igen. Fram till att jag slutade rökte jag i snitt 3-5 gram per dag i många år. Det kan sitta i längre än man tror.

Jag använde stickor jag köpt från ebay som skulle vara lika känsliga som vårdens stickor, minns inte om det var 10 eller 25 vaddetnuvar.
Citera
Igår, 15:20
Medlem
DrH4xxs avatar
Tog 3 och en halv månad för mig att pissa negativt efter ett dagligt bruk på 8 år.
Citera
Igår, 16:37
Medlem
strategasiats avatar
Såg att någon i en liknande tråd var positiv ett år
Citera
Igår, 17:58
Medlem
Trollet420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Jag har varit positiv i 13 veckor på vanligt gräs efter att ha slutat tvärt, vecka 12 var jag negativ men 13 positiv igen. Fram till att jag slutade rökte jag i snitt 3-5 gram per dag i många år. Det kan sitta i längre än man tror.

Jag använde stickor jag köpt från ebay som skulle vara lika känsliga som vårdens stickor, minns inte om det var 10 eller 25 vaddetnuvar.

Vården kör med 50ug stuckor polisen med 25ug
Citera
Igår, 18:00
Medlem
VoktorDodkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollet420
Vården kör med 50ug stuckor polisen med 25ug
Då var det samma som polisens, 25ug. Dom skulle vara så känsliga att man visste att man var ren när dom visade rent.
Citera
Igår, 18:00
Medlem
Trollet420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CBisAjavisst420
Jag har verkligen inte rört, inte ens varit i närheten av cannabis på ca 3 månader nu. Å jag är fortfarande positiv! Detta är efter jag konsumerat en hel del alt noider mestadels THCJD och THCH. Flera gummies å brownies etc...

Någon mer med samma erfarenhet av att det ger ett längre positivt up svar än tex vanlig cannabis?

Lämnar du prover kan du väl hänvisa till thch som du röker som substitut då de är lagliga.
Citera
Igår, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CBisAjavisst420

Det handlar om att du måste svettas för att få bort det snabbare om du vill det!
Rekommenderar att basta några gånger i veckan, alternativ träna något där du svettas mkt och drick mkt vatten !
Citera
Igår, 22:43
Medlem
Jag slutade röka efter ca 15 års dagligt rökande i början på september och hade i slutet konsumerat ganska mycket thcp som var lagligt då. Köpte egna tester med 25 ug känslighet och jag pissade inte rent för ens slutet av december. Så om max en månad skulle jag tippa på att ditt kiss är rent.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in