2024-12-04, 00:24
Medlem
PappaTribes avatar
"Buhuu jag mår dååligt jag kan inte gå ner i vikt för dä är jättejobbit när jag mår såhäääär"

Din kvinna kommer dumpa dig inom snar framtid, vill du ha henne kvar får du nog allt snabba på, fast du vill nog bara ha sympati för din kvinna är jättetaskig mot dig ju.

Hälsa henne att flashback håller med dig och de tycker du ska fortsätta fläska till dig, blir nog bra du.
Citera
2024-12-04, 00:28
Medlem
Är inte du typ knäpp? Det är inte bara så att du hör röster eller har inbillat dig något?
Citera
2024-12-04, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto
Hade det inte varit befogat av mig att anta att hon borde älska mig för den jag är och inte för det som vågen säger?
Nu är du naiv. Att du blivit fet och har massa psykiska problem är ju inte direkt positivt.
En kvinna vill ha en stark stabil man som kan ta hand om henne på samma sätt som många män vill ha en kärleksfull kvinna som pysslar om sin man och ser till att han mår bra och gör hans liv lite enklare.
Ryck upp dig!
Citera
2024-12-04, 01:54
Medlem
Konstnarren5s avatar
Många kör med omvänd psykologi. Riskfyllt. Vill ni driva TS mfl till självmord?
Citera
2024-12-04, 02:56
Medlem
Hur fet är du då? Är det så du har bristningar i ljumskarna och eksem o shit eller? Luktar du typ gris, eller börjar lukta mer o mer kanske det hon inte gillar...

Ju fetare man e desto mer gris luktar man
Citera
2024-12-04, 06:09
Medlem
Wyrdkins avatar
Du har tur som har en flickvän. Det är inte alla tjockisar som har det.

Börja träna och ät bättre så slutar hon reta dig och ger dig avsugningar istället.
Citera
2024-12-04, 06:34
Moderator
pbos avatar
Relationer och samlevnad --> Relationsakuten
/Moderator
Citera
2024-12-04, 06:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto
Hej vänner!

Jag har en flickvän som frekvent ska kommentera hur fucking fet jag har blivit. Jag har aldrig varit någon fitness-king eller nåt, och jag märker själv hur kaggen har börjat synas. Men är det befogat av henne att hela tiden kommentera detta och få mig att må riktigt dåligt?

Nej, det är inte befogat att hon påpekar det hela tiden och får dig att må riktigt dåligt. Hade hon hållit på så med tex. en kollega, så hade det setts som mobbing. För det är ju vad det är.

Säg ifrån. Säg att du själv vet om att du är lite rundare om kaggen, det behöver hon inte tala om för dig/påpeka för dig. Få slut på hennes kommentarer. Slutar hon ändå inte får du börja fundera på att lämna henne.

Ens partner ska inte få en att må riktigt dåligt. Ens partner ska få en av känna mer glädje och harmoni.
Citera
2024-12-04, 07:14
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Nej, det är inte befogat att hon påpekar det hela tiden och får dig att må riktigt dåligt. Hade hon hållit på så med tex. en kollega, så hade det setts som mobbing. För det är ju vad det är.

Säg ifrån. Säg att du själv vet om att du är lite rundare om kaggen, det behöver hon inte tala om för dig/påpeka för dig. Få slut på hennes kommentarer. Slutar hon ändå inte får du börja fundera på att lämna henne.

Ens partner ska inte få en att må riktigt dåligt. Ens partner ska få en av känna mer glädje och harmoni.

Men tror du inte bruden kan känna sig typ sviken då och därför blir elak om TS låtit sig gå upp i vikt medan - som det verkar - hon inte har gjort det?
Citera
2024-12-04, 07:47
Medlem
SnutteFia03s avatar
Svårt att säga om hon kommer från en plats av välvilja eller bara söker att vara taskig utan mer kontext kring situationen.

En del kan ha svårt att uttrycka att de ser ett problem hos någon annan som leder till oro och sedan förmedla det på ett bra sätt.

Prata med henne och försök reda ut vad det handlar om, är hon orolig över din vikt och försöker få dig att gå ner i vikt, eller handlar det egentligen om något annat? Att du ska gå runt och må dåligt är såklart inte okej.
Citera
2024-12-04, 08:07
Medlem
Gosifs avatar
Gör något åt det istället innan du blir dumpad.
Citera
2024-12-04, 08:08
Medlem
Gå ner i vikt då, fetto
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här