Citat:
Ursprungligen postat av
JaredLeto
Det känns ibland som att hon gör det enbart för att vara elak. Jag har flera gånger sagt att jag aldrig skulle säga någonting om hennes vikt ifall det blev ett problem för henne eller mig. Men jag får känslan av att hon försöker skämta om det, men gör det vid helt fel tillfälle och på ett ganska grått sätt, om du förstår hur jag menar?
Det är hon inte ensam om i så fall, men jag lider av flera psykiska problem som gör att det är väldigt svårt för mig att ta tag i sådana saker.
Jag tror du hade haft stor nytta av en pt. som kan lägga upp en plan för dig och pusha dig lite. Iallafall till en börja. Har du råd med det så är det värd alla pengarna. Jag förstår inte människor som faktisk har råd, varför dom inte lägger pengar på att ta hand om deras kropp, men istället lägger pengar på knark, onyttigt mat och allt annat som inte är bra för en ?
Vad din sambo håller på med är inte alls okej. Det säger mer om henne än dig. Hon projicera bara sin ytlighet.
Kan hon inte motivera dig på ett kärleksfullt sätt så ska hon bara hålla käften.