Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
Igår, 23:14
Medlem
Hej jag har hört flera gånger att dom besprutar cbd gräs med syntetiska cannabinoider och säljer här i Sverige vilket har fått mig att inte vilja röka grälle alls. Så nu undrar jag om dem gör likadant med haschet?
Citera
Igår, 23:54
Medlem
jewclaws avatar
Ja haschet kan vara riktigt dåligt. Florerar mycket skit idag, cbd-hasch med alla möjliga oljor i..
Man må odla själv för att slippa huvudvärken
Citera
Idag, 06:45
Medlem
BenDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlpraOxy1337
Hej jag har hört flera gånger att dom besprutar cbd gräs med syntetiska cannabinoider och säljer här i Sverige vilket har fått mig att inte vilja röka grälle alls. Så nu undrar jag om dem gör likadant med haschet?

Haschet har varit besprutat sedan typ mitten av pandemin. Nästan allt hasch som kommer upp hit är skit nuförtiden.

Gräs kan man hitta som är schysst, mest inhemskt odlat av gamla rävar.
Citera
Idag, 07:28
Medlem
Låter det inte omständigt att odla något folk inte vill ha?
Citera
Idag, 07:44
Medlem
eldrattans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moderatorhora
Låter det inte omständigt att odla något folk inte vill ha?

Gå in på valfri sida som säljer cbd skräp. Köp något kilo och sedan lite lämpliga kemikalier och spruta på. Klart!

I många fall kan allt köpas helt lagligt också. Bästa hade varit att göra cbd och allt annat olagligt.
Citera
Idag, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eldrattan
Gå in på valfri sida som säljer cbd skräp. Köp något kilo och sedan lite lämpliga kemikalier och spruta på. Klart!

I många fall kan allt köpas helt lagligt också. Bästa hade varit att göra cbd och allt annat olagligt.

Beställer man certifierad industrihampa från "lagliga" återförsäljare är det ganska självklart att man inte får annat än skräp om syftet är att berusa sig på thc. Det lär inte vara många som tror att de beställer "äkta vara" så att säga och priserna ska vi inte tala om.
Citera
Idag, 09:56
Medlem
eldrattans avatar
Citat:
Beställer man certifierad industrihampa från "lagliga" återförsäljare är det ganska självklart att man inte får annat än skräp om syftet är att berusa sig på thc. Det lär inte vara många som tror att de beställer "äkta vara" så att säga och priserna ska vi inte tala om.

Va pratar du om? Just industrihampa och även cbd gräs kan fås väldigt billigt. Är inte ovanligt att även svenska odlare rear ut skräpet till och från. Sedan besprutar man detta med lite kemikalier.

Den stora vinsten är ju hanteringen. Det slipper smugglas och behöver inte förvaras som knark med tanke på straffen som riktiga grejer medför.

Om du inte visste om detta så finns det t.o.m lagliga svenska odlare av industrihampa och cbd gräs. På Gotland eller om det var öland. Där finns iaf en "känd "bonde som håller på med sådant.

Fanns ett intressant knarkcase för något år sedan. Var en snubbe som satt på 100kg gräs eller något. Det visade sig att mycket av det var industrihampa med låg thc. Då kan man ju undra varför man väljer att sitta på såna mängder skitgräs som inte fungerar.
Senast redigerad av eldrattan Idag kl. 10:03.
Citera
Idag, 10:01
Medlem
Citat:
Va pratar du om? Just industrihampa och även cbd gräs kan fås väldigt billigt. Är inte ovanligt att även svenska odlare rear ut skräpet till och från. Sedan besprutar man detta med lite kemikalier.

Den stora vinsten är ju hanteringen. Det slipper smugglas och behöver inte förvaras som knark med tanke på straffen som riktiga grejer medför.

Har du något exempel på nån sida där detta "billiga" hasch kan inhandlas?
Citera
Idag, 10:08
Medlem
eldrattans avatar
Citat:
Har du något exempel på nån sida där detta "billiga" hasch kan inhandlas?

Om du syftar på svenska sidor, så kolla på sådana som säljer cbdgräs. Inte sådana som tar ockerpriser för någon icke klassat kemikaliegräs.

Fast jag har svårt att det är via klick på hemsidan sådant görs upp. Lättast är helt enkelt att ta kontakt med någon bonde som odlar industrihampa och köpa ett parti billigt under bordet.

Vad beträffar hasch så har man stoppat i lite extra tyngd i det sedan moses tid. Mycket av det besprutade haschet är antagligen något dåligt bankat hasch som sedan besprutas för att köparen ska bli lite snurrig i skallen när det röks.
Citera
Idag, 10:11
Medlem
trueforgoods avatar
Japp. Dom här förbannade tillverkarna av THPJ bla bla skit har förstört allting. Går inte lita ett dugg på vad man får idag. Är glad jag lagt av efter 20 år.
Citera
Idag, 10:14
Medlem
Citat:
Om du syftar på svenska sidor, så kolla på sådana som säljer cbdgräs. Inte sådana som tar ockerpriser för någon icke klassat kemikaliegräs.

Fast jag har svårt att det är via klick på hemsidan sådant görs upp. Lättast är helt enkelt att ta kontakt med någon bonde som odlar industrihampa och köpa ett parti billigt under bordet.

Vad beträffar hasch så har man stoppat i lite extra tyngd i det sedan moses tid. Mycket av det besprutade haschet är antagligen något dåligt bankat hasch som sedan besprutas för att köparen ska bli lite snurrig i skallen när det röks.

Du tänker att ts beställer sitt röka från nån bonde? Jag tänkte mig isåfall med hasch likt detta https://smoketower.com/dod-cbn-charas-potpurri eller möjligtvis att ts syftar på sådant han köper från sin vanliga kran. Att göra upp med någon bonde verkar omständigt, typ som att göra upp med sin Ica-handlare om att köpa groggvirke utan att ha alkohol fast värre.
Citera
Idag, 10:15
Medlem
eldrattans avatar
Citat:
Du tänker att ts beställer sitt röka från nån bonde? Jag tänkte mig isåfall med hasch likt detta https://smoketower.com/dod-cbn-charas-potpurri eller möjligtvis att ts syftar på sådant han köper från sin vanliga kran. Att göra upp med någon bonde verkar omständigt, typ som att göra upp med sin Ica-handlare om att köpa groggvirke utan att ha alkohol fast värre.

Ne nu är du ute och snurrar. Nyktra till och läs om allt när du blivit lite klar i knoppen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in