Flashback bygger pepparkakshus!
2024-12-03, 23:22
Medlem
Jag får ofta frågan om cashback är bra och som Sveriges okrönte konung när det gäller cashback så måste jag säga att cashback är suveränt. Alla kan få ca 1000 kr tillbaks per månad genom att handla rätt och använda cashback på ett bra sätt. Själv har jag satt upp en cashbackfabrik som levererar ca 10 000 kr per månad genom att man bland annat använder presentkort.
Senast redigerad av Cashbackkingen 2024-12-03 kl. 23:45.
Citera
Igår, 06:40
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cashbackkingen
Jag får ofta frågan om cashback är bra och som Sveriges okrönte konung när det gäller cashback så måste jag säga att cashback är suveränt. Alla kan få ca 1000 kr tillbaks per månad genom att handla rätt och använda cashback på ett bra sätt. Själv har jag satt upp en cashbackfabrik som levererar ca 10 000 kr per månad genom att man bland annat använder presentkort.
Klart cashback är bättre än att betala för ett kreditkort. (ifs har väl en del av de som kostar också cashback)

Jag använder bensinbolagens kreditkort till allt jag köper, från bensin, motorolja, falukorv, blodtycksmedicin till systembolaget och gevär eller TV-apparat, flyger not so much så de korten skiter jag i, inte för jag är miljömupp eller något, men gillar inte att trängas och svettas.

Korten är gratis i stället för bankernas kort som kostar pengar, betalar fakturan i slutet av månaden och har än aldrig betalat en krona i ränta eller fakturaavgifter. Brukar få en hunka i månaden, eller varannan beroende på vad jag gör. Bankernas kort kan dra åt helvete, och jag har flera banker!

Men skulle man inte betala hela fakturan i slutet av månaden så kostar det satan, men det är bara dumjävlar som inte gör och det kan jag leva med.
Citera
Igår, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cashbackkingen

Hur mycket handlar du egentligen för varje månad? Känns som en väsentlig detalj...
Citera
Igår, 14:36
Medlem
vilka bankkort erbjuder cachback?
Citera
Igår, 14:59
Medlem
Beror ju förstås på hur mkt man bränner, vilket kort och vilka kostnader du har. Har du kryptokort är det lätt att missa spreaden som norpar en jävla massa (crypto.com). Spenderar jag inte mer än 2,8k på en månad så går jag minus på min cashback (amex blue). Men 2,8k kommer man ju lätt upp till förstås
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in