• 1
  • 2
2024-12-04, 08:22
Medlem
Masingas avatar
Jag har alltid associerat ljudet från klackar med riktiga 10 poängare. Såna kvinnor som typ alla tycker är snygga. Nu har jag ett flertal gånger hört ljudet bakom mig och vänt mig om för att se riktigt fula tjejer, blev besviken måste jag säga.

Någon mer som har likadana tankar kring detta?
Citera
2024-12-04, 08:24
Avstängd
NFCs avatar
Det är väl bara attraktiva kvinnor som bär klackskor så ja
Citera
2024-12-04, 08:37
Medlem
kalkryggars avatar
Du blir besviken och det bör du bli. Du bör bli besviken på att ditt intellekt är på lägre nivå än de flestas.

Alla tjejer, fula som snygga kan väl köpa vilka jävla skor som helst.
Citera
2024-12-04, 08:46
Medlem
67arigGubbes avatar
Tycker att de oftast är fula tanter som tror dom är snygga med pälsrock o sånt trams som går i klack.
Citera
2024-12-04, 08:48
Medlem
Men de blir kanske lika besvikna när du vänder dig om. Är det inte bara barn som säger klackskor? Vuxna säger högklackat.
Citera
2024-12-04, 08:51
Medlem
Min äckliga, rökande, elaka, gamla faster hade alltid högklackat. Hon var kort i rocken. Senast jag hörde klackat på det viset var en kollega som svepte in som en amazon, stor och tung, även hon äcklig rökare, elak var hon också. Så, nej, jag associerar inte högklackat/klackat med attraktiva kvinnor.
Citera
2024-12-04, 08:59
Medlem
supremanics avatar
Jag associerar åtminstone ljudet av klackskor på stengolv i stil med
- Shit, grabbar, göm er! studierektorn kommer!
När man hittat på nåt sattyg under skoltiden
Citera
2024-12-04, 09:08
Medlem
UppmarksamhetsHoras avatar
Vem som helst kan ju sätta på sig ett par klackskor. Man kan se ut som en stekpanna i ansiktet, men visst stereotypen är en snygg person. I alla fall en i övrigt välsnoffsad klädesmässigt.
Själv brukar jag tänka på en man som heter Rolf. 120 pannor, riktigt grov skäggväxt, händer som dasslock.
Får alltid den här bilden av "Rolf" i huvudet när jag hör ett par klackskor.
Citera
2024-12-04, 09:09
Medlem
OstermalmWeeknds avatar
Av redan ett bashande svar i tråden att dumma, så blir uti Milli-Tant-Feminismens Sverige inte bara Den Manliga Blicken demoniserad och synda-avbockad, utan också Den Manliga Hörseln.

Att lyss till kvinnors klackar emot stenbeläggning i Staden (...kapitalt 'S', som hos singer / songwriter herr John Holm) ses av De Goda Antisexisterna som seXXistiskt, Miss-O'-gynnat och som runkslemgubbebeteende.

Arma Sverige. Den synutmanade översten i 90-talsrullen 'Scent of a Woman' hade på Stockholms gator år 2024 tvingats till både öronproppar och bomull i näsborrarna för att inte med sina mansgrissyndiga sinnen uppfatta det som här i Sverige av woke-vänstern stämplats som olämplig stimuli av manssinnen.
Citera
2024-12-04, 09:16
Medlem
top_secrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NFC
Det är väl bara attraktiva kvinnor som bär klackskor så ja
Alla kvinnor med klack är inte attraktiva men alla attraktiva kvinnor har klack.
Citera
2024-12-04, 09:18
Medlem
HerrKralls avatar
Jag får kärring-vibbar när jag hör klackar klappra.
Citera
2024-12-04, 09:26
Avstängd
NFCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av top_secret
Alla kvinnor med klack är inte attraktiva men alla attraktiva kvinnor har klack.
Där satt den.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in