Flashback bygger pepparkakshus!
Igår, 20:44
Medlem
Det är ju inte bara kvinnor som sprider det ska sägas, men självklart bör kvinnor vaccinera sig eftersom det bara är vi som får det. Tycker definitivt de som struntar i det kan få bekosta sin egen vård.
Citera
Igår, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VolleybollMolly66
Vet en som tog vaccinet innan 1a samlaget men ändå fick cellförändringar på livmodertappen

Och din poäng med denna anekdot är?
Citera
Igår, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av justformybaby
det är ingen som sprider något HPV-virus, annat än dom som sprider den falska föreställningen att detta virus finns och orsakar sjukdom.

det finns ingen vetenskaplig grund för uppfattningen om patogena virus. det finns ingen studie där man faktiskt hittar och isolerar det påstådda viruset från övriga partiklar.

virologin är en falsk vetenskap. och det är även immunologin och dess vacciner.

HPV-viruset är bara ett i raden av många lögner som används för att skrämma upp och manipulera godtrogna men okunniga människor till deras eget fördärv.

den som vet hur dessa s.k vaccin tillverkas och vad de innehåller låter sig aldrig injiceras igen.

är du helt tappad eller? Gud förbjude att du avlar dig...
Citera
Igår, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZiggeZiggarett
De smittar varandra rimligen va?

Nu är det ju bestämt att kvinnor erbjuds gratis vaccin. Män får betala.

Då lägger man trycket på att det är kvinnorna som skall vaccinera sig.

Om även män får gratis vaccin blir det jämställt.

Pojkar får det gratis iaf. Har att göra med att kvinnor dör i det mer än män.
Citera
Igår, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dick-Jerker
Tyvärr är premissen i TS fel eftersom den utgår ifrån att risk/nytta-förhållandet för HPV-vaccinet är fördelaktigt.

Tack vare coronan och covidvaccinen har många lärt sig att känna igen skrämselpropaganda vilket SvD-artikeln är ett lysande exempel på.

Mainstream media har grävt sin egen grav... förtroendet är förbrukat. (tänk migrationskrisen t.ex.)

𝕏 är stället där man kan hitta välrenommerade läkare och forskare som inte håller med narrativet att HPV-vacciner är säkra och effektiva. (det gäller förstås att vara källkritisk precis som vanligt)

http://www.x.com/search/hpv+vaccine

Min äldsta dotter fick vaccinet för jag visste inte bättre då. Skrev bara på blanketten om vaccinationen och ägnade inte ens en kvart på att läsa på... fan vad jag skäms nu.

Så några enstaka foliehattar är alltså mer trovärdiga än den samlade vetenskapliga koncensus som är baserad på forskningsstudier om vaccinerna sjukdomarna i sig?

Vad lutar sig dina fina exempel på välrenommerade läkare sig mot när de påstår att vaccinen inte är säkra och effektiva?
Citera
Igår, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PotatisHulken
Känner du några kvinnor? I mitt ex umgängeskrets hade i princip varannan brud varit och opererat bort cellförändringar i livmoderhalsen. Kvinnor blir regelbundet kallade till tester för HPV och ev. cellförändringar just för att det är så satans vanligt.

Instämmer i att det är relativt vanligt.
Citera
Igår, 21:37
Medlem
svensson1970s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justformybaby
det är ingen som sprider något HPV-virus, annat än dom som sprider den falska föreställningen att detta virus finns och orsakar sjukdom.

det finns ingen vetenskaplig grund för uppfattningen om patogena virus. det finns ingen studie där man faktiskt hittar och isolerar det påstådda viruset från övriga partiklar.

virologin är en falsk vetenskap. och det är även immunologin och dess vacciner.

HPV-viruset är bara ett i raden av många lögner som används för att skrämma upp och manipulera godtrogna men okunniga människor till deras eget fördärv.

den som vet hur dessa s.k vaccin tillverkas och vad de innehåller låter sig aldrig injiceras igen.

Mycket intressant konspirationsteori!
Själv regerande jag på det som folkhälsomyndigheten säger att av ca. 200 olika typer är enbart 13 HPV-typer klassificeras som högriskvirus som kan orsaka olika typer av cancer för oss män (främst penis) och tjejerna!

folkhälsomyndigheten säger inget hur många tjejer som kan bära skitet eller varför just siffran 13?
Citera
Igår, 21:46
Medlem
svensson1970s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Det är ju lika mycket männen som knullar runt som kvinnorna och det är ju de som smittar kvinnorna?

HPV virus är så pass vanligt förekommande att många kvinnor har det - även de som levt i en monogam relation och kanske bara haft ett fåtal partners. Det är väl bra att göra något åt en cancersjukdom som drabbar så många?

Vad menar du att bögarna har med det här att göra?

Tvivlar starkt och ifrågasätter din åsikt ty det skulle betyda att alla kvinnor mellan år 15(laglig ålder för sex) ända till 85 år har HPV-virus vilket kan inte stämma. En annan sak som fäller ditt påstående är oskulden (alltså inget sex) som jag uppskattar till 30-40% när det gäller det tidigare nämnda åldersspannet!
Senast redigerad av svensson1970 Igår kl. 21:57.
Citera
Igår, 21:50
Medlem
Tidsmaskinistens avatar
Kvinnor har inget konsekvenstänk. Det är därför de också dejtar bad boys och sedan blir förvånade när de blir misshandlade. Kvinnor bryr sig inte om andra förrän de drabbats själva. Därmed vaccinerar de sig inte.
Citera
Igår, 22:06
Medlem
Tervulls avatar
Alla barn erbjuds HPV vaccin både pojkar och flickor. Inget av mina barn har fått ta skiten. Mängder med biverkningar rapporterade men mörkläggning som vanligt. Från och med årsskiftet får kvinnor betala 6000:- för att få sprutan så ni som hetsar upp er över att den är gratis kan härmed lugna ner er.
Citera
Igår, 22:47
Medlem
Lagligt att knulla runt och sprida dödliga sjukdomar och döda sina ofödda barn, men att vara en incel och röka holk och spela datorspel är det värsta som finns här i samhället, det är förjäwligt
Citera
Igår, 22:49
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RandomWanderer
Nu får du fan ge dig Feminizt.

Räcker att kvinnorna blir immuna då det är de som drabbas.

Men ni Feminazis börjar direkt peka finger på männen.

Och tror du inte vaccinet fungerar så borde ju ingen ta det.

Trump behövs verkligen för att sluta höra dessa direkta påhopp mot män hela tiden.

Samtidigt som hälften av kvinnorna valt att skita i vaccinet så dr kan drabbas.

Men viktigast för dig är att börja härja om killarna.

Ni är störda på riktigt.

Det är ju trådstartaren som tar upp att männen inte erbjuds vaccination vilket visade sig inte stämma. Både pojkar och flickor vaccineras. Kvinnor är som du säger de som får mest fördelar av vaccinationen eftersom de är de som riskerar att få komplikationer av HPV virus.

Jag pekar inget finger mot männen utan jag menar att det är både kvinnor och män som har oskyddat samlag som riskerar smittas av sexuellt överförbara sjukdomar vilket ju är logiskt. Om du vill kalla mig feminazist och störd för det så varsågod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in