• 7
  • 8
2024-12-08, 04:55
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av browneye
Du behöver nog ta en runda till och kontemplera lite över trådens syfte. Börja med att läsa rubriken en gång till.

Och innebär enligt dig?
Citera
2024-12-08, 05:00
Medlem
browneyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
Och innebär enligt dig?

Skojar du med mig nu?

Trådens ämne är om människan är det enda djuret som behöver torka sig i stjärten efter att man bajsat.
Då langar du fram en lista över djur som INTE behöver torka sig i stjärten. Du måste trolla.
Citera
2024-12-08, 05:05
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av browneye
Skojar du med mig nu?

Trådens ämne är om människan är det enda djuret som behöver torka sig i stjärten efter att man bajsat.
Då langar du fram en lista över djur som INTE behöver torka sig i stjärten. Du måste trolla.

Om man tolkar det som du kanske. Men jag trollar inte.
Torka röven är ett "nutida påfund".
Citera
2024-12-08, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hodde
Bara skeptisk till att doppa fingrarna i bajs när det inte behövs för en kliniskt ren röv.

Men visst, utan teknik blir det grynigt med vatten. Med normalt papper och teknik/tajming nej. Och du kan ha tvål ihop med det också, om du skulle vilja, utan att doppa fingrarna och sen tvätta rent dem.

Gör som du vill, men berätta inte för en svensk att du använder handen som mugg-papper. Sen finns det massa grisiga svenskar också, så klart.

(Till någon annan, hur fan sitter man eller hur fet måste man vara för att skinkorna ska vara i vägen när man skiter?? )
Haha det skulle jag förstås aldrig göra. Men det finns många sanningar man aldrig ska diskutera med en svensk. Vad som är fakta eller logiskt har lite betydelse om det inte följer normen.
Citera
2024-12-08, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bollebandit
Haha det skulle jag förstås aldrig göra. Men det finns många sanningar man aldrig ska diskutera med en svensk. Vad som är fakta eller logiskt har lite betydelse om det inte följer normen.

Så är det ju!
Citera
2024-12-08, 19:24
Medlem
Europes avatar
Jag önskar att katter torkade sig när det fastnar bajs i rumpan, istället för att kattsanden rykande omkring kasta sig ut ur lådan, släpa rumpan i golvet i 120 km/h, få psykbryt och kastade sig mellan alla golv, väggar och tak som en gummiboll, medan de river ned halva lägenheten, för att slutligen stanna med ryckande päls och stirrig blick och först därefter slicka rumpan. Men visst, jag fattar ju att det inte är lika roligt att bara torka sig.
Citera
2024-12-08, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Europe
Jag önskar att katter torkade sig när det fastnar bajs i rumpan, istället för att kattsanden rykande omkring kasta sig ut ur lådan, släpa rumpan i golvet i 120 km/h, få psykbryt och kastade sig mellan alla golv, väggar och tak som en gummiboll, medan de river ned halva lägenheten, för att slutligen stanna med ryckande päls och stirrig blick och först därefter slicka rumpan. Men visst, jag fattar ju att det inte är lika roligt att bara torka sig.

Vem skulle inte ha den reaktionen om alternativet var slicka ren sin egen rumpa vilket de antagligen vet?
Citera
2024-12-09, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pmatt
Ett hål i golvet är mer likt det naturliga istället för toalettstol, vanlig sittställning klämmer dessutom tjocktarmen.
Vill man tömma en tub kaviar skall man inte böja den i 90 grader och börja pressa från mitten, blir svårt att få ut det som är längre in.

Precis! Vi borde ta bort toalettstolen!
Citera
2024-12-12, 21:05
Medlem
AbstinentKanins avatar
När jag och mitt barn har varit på Skansen-Akvariet har vi sett små handmärken med bajs på rutan till babianerna. Att de smetar bajs verkar ju tyda på att drar handen i det i alla fall.
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in