Citat:
Jag har inte skrivit eller påstått att det är jag som ska köpa tjänsten! Hur är det med läsförståelsen?
Citat:
Ah, min fråga var fyra timmars jobb + lite förberedelser. Om tentaskrivaren lämnar en garanti, att skriva omtentan gratis om första försöket misslyckas. Om tentaskrivaren inte klarar på två försök får uppdragsgivaren tillbaka pengarna.
Citat:
1. Ingen aning. Det är inte jag som ska köpa tjänsten.1. Om du behöver hjälp med första tentan, hur ska det då gå med de övriga?
2. Vad menar du med att tentan är på fyra timmar? Är det beräknad tid?
3. Svartarbete brukar väl kosta några hundringar i timmen. Eller har du tänkt dig att betala moms, och kunna göra RUT-avdrag?
2. Vad menar du med att tentan är på fyra timmar? Är det beräknad tid?
3. Svartarbete brukar väl kosta några hundringar i timmen. Eller har du tänkt dig att betala moms, och kunna göra RUT-avdrag?
2. Skrivtiden är max fyra timmar.
3. Nej, jag gissar att det är svart allt. Jag har fortfarande inte sagt att det är jag som ska köpa eller sälja tjänsten. Det kanske är någon som jag känner som frågat mig om jag känner någon som kan skriva...
Citat:
I det här fallet är det en kurs på ett program som är väldigt annorlunda mot resten av kursen.Personen som ska skriva hemtenta har 330 hp i ämnet.
Citat:
Ja, jo det kan jag hålla med om. Det är inte jag som ska köpa tjänsten.
Citat:
Matchningen är fixad.Helt klart enklare.