2024-12-12, 22:07
Medlem
https://imgur.com/a/CoVTsi1

Text av flickans pappa
Citera
2024-12-12, 22:12
Medlem
Kan någon som har koll vara väldigt snäll att skicka info om någon anhörig till zigenaren, samt om C B. Gärna en mamma eller pappa, då det är deras avkommor. Hade uppskattats! Tack.

Lilla flicka, hoppas du en vacker dag hämnas på din så kallade mamma och den andra luffaren. Fram tills dess får deras anhöriga betala de priset.

Skriv gärna PM om ni inte vill skriva ut de här. Tack!
Citera
2024-12-12, 22:38
Medlem
CygneRouges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flexikoppel
https://imgur.com/a/CoVTsi1

Text av flickans pappa

Det var en sansad text
Citera
2024-12-12, 22:50
Medlem
Dulces avatar
När jag läser detta så tänker jag på alla de pedofiler som publicerats på dumpen. Sjukt att inte polisen kan jobba förebyggande för att ta fast såna som dessa. Istället ska de behöva finnas olika privata intressen i samhället som ska leta pedofiler eftersom polisen inte har befogenheter att göra de. Pinsamt!
Citera
2024-12-12, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Han fick fira sin 40-årsdag i finkan. Äcklig människa. Vill se bild. Letar.

Han är nog också Rom efternamnet är polskt
Citera
2024-12-12, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NitzerAc3
Finns en del kåta stollar i detta landet, tror livsstilen gör sitt till att skapa goda förutsättningar för pedos och andra idioter, samt alla spruckna familjer uppenbarligen med nya män inblandade som ej är fäder till barnen.
Kärnfamilj är ju ett naturligt starkare hinder och skydd för barn.

Om den inte är dysfunktionell såklart. Säger sig självt. Enkel matematik.
Citera
2024-12-12, 23:40
Medlem
Alltså jag fattar inte riktigt:

Gm
Är alltså
Mamman och DG?

Bio pappa är iranier?
Citera
2024-12-12, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dulce
När jag läser detta så tänker jag på alla de pedofiler som publicerats på dumpen. Sjukt att inte polisen kan jobba förebyggande för att ta fast såna som dessa. Istället ska de behöva finnas olika privata intressen i samhället som ska leta pedofiler eftersom polisen inte har befogenheter att göra de. Pinsamt!
Brottsprovokation borde helt klart vara lagligt för att skydda barn.
Att det sen behöver ske under väldigt ordnade former säger sig självt, dvs med olika regler för hur det ska hanteras och så klart att inte riktiga barn får användas.
Tillfället gör inte alltid tjuven….
Citera
2024-12-13, 00:01
Medlem
sxephils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Outues
Vad är det för fel på Landskrona??!!! Det ena vidriga brottet mot barn av psykopater efter det andra.
Väldigt många blattar som dumpats där. Kvinnan i tråden verkar vara zigenare.
Citera
2024-12-13, 00:06
Medlem
sxephils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Känner likadant. Jag bryr mig inte ett skit om vad trailer-trashen heter. De ska straffas. Hårt.
Och Flickan ska få leva sitt bästa liv!

Trailer-trash? Du menar zigenare? Eller som vanligt ska skåningar få skit för det blattar gör.
Citera
2024-12-13, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Känner likadant. Jag bryr mig inte ett skit om vad trailer-trashen heter. De ska straffas. Hårt.
Och Flickan ska få leva sitt bästa liv!
Dom är inte "trailer-trash", dom är zigenare, iallafall mamman felicia constantin
Citera
2024-12-13, 01:15
Medlem
Om det är CB:s namn man menar är polskt så kanske det är så. Men det är också ett gammalt adligt svenskt namn, vilket jag reagerade på direkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in