Flashback bygger pepparkakshus!
Igår, 06:21
Medlem
Skafferns avatar
https://www.expressen.se/nyheter/sve...an-tittade-pa/

"Flickan var bara sex år gammal när mammans sambo ofredade henne sexuellt första gången. Enligt åklagaren filmade han flickan när hon tog på sig sina trosor.

Året därpå utsattes flickan för sexuella övergrepp av sin egen mamma – och sambon medverkade via videosamtal."

Vad är detta för trevliga människor då?
Senast redigerad av Skaffern Igår kl. 06:26.
Citera
Igår, 07:12
Medlem
Majsmannen2s avatar
Lite annorlunda uppfattning.

Citat:
En av filmerna har sparats med texten:

”En mamma som vill se sin dotter utnyttjad och som kan be henne hålla käften bryr sig mer om sin fitta än sin dotter och det är skitsexigt”.

Hittade sperma i trosan hennes där kammaråklagare Ingegerd uttalar sig:

Citat:
Trosan kände jag till vid frigivandet. Han lämnar dock en förklaring till den som inte går att bortse från.

Vad det ska vara för förklaring?
Citera
Igår, 07:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majsmannen2

De skulle torka upp sperma från mannan och tog närmaste plagg som låg nära vilket var dotterns trosor. Inger konstigt.

Sen var ju mannens skrivelse korrekt, mamman brydde mer om att få sin fitta tömd och tillfredställd än att lyssna på sin dotter. Sen om det var "skithäftigt" vet jag inte.
Citera
Igår, 07:30
Medlem
Sveppss avatar
Citat:

Att den låg i tvättkorgen tillsammans med hans runkhanduk eller något sånt.

Fy fan jag kan inte fatta vad denna stackars tös har fått genomlida, läste nyheten nu på morgonen och mår illa. Tänk att hon troligtvis försökte larma men de fick ändå fortsätta.

Hoppas hon är i trygga händer nu och aldrig mer behöver se sin mamma.
Citera
Igår, 07:33
Medlem
Majsmannen2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reraised
De skulle torka upp sperma från mannan och tog närmaste plagg som låg nära vilket var dotterns trosor. Inger konstigt.

Sen var ju mannens skrivelse korrekt, mamman brydde mer om att få sin fitta tömd och tillfredställd än att lyssna på sin dotter. Sen om det var "skithäftigt" vet jag inte.

Ja det är väl kanske inget bevis i sig att dom använder sig av just henne mer än att trosan blev till "sperma papper". Men allt som allt ytterligare något att förklara bort.

Ovanlig företeelse, en mammas band till sina egna barn sägs vara nånting alldeles extra men att hon trots det lätt hennes tryck mellan benen styra henne känns väldigt onormalt. Stackars lilla bortglömda tjej.
Citera
Igår, 07:36
Medlem
Vad föranledde anmälan från början? Vet inte om jag missade det i artikeln.
Citera
Igår, 07:38
Medlem
tomperss avatar
Dödsstraff på mamman + sambo tack
Citera
Igår, 07:38
Medlem
MightyMaxs avatar
Den absoluta majoriteten av pedofiler har nog ingen politisk uppfattning över huvudtaget
Citera
Igår, 07:48
Medlem
Vad är det för fel på Landskrona??!!! Det ena vidriga brottet mot barn av psykopater efter det andra.
Citera
Igår, 07:49
Medlem
SloppySecondss avatar
Citat:
Ja det är väl kanske inget bevis i sig att dom använder sig av just henne mer än att trosan blev till "sperma papper". Men allt som allt ytterligare något att förklara bort.

Ovanlig företeelse, en mammas band till sina egna barn sägs vara nånting alldeles extra men att hon trots det lätt hennes tryck mellan benen styra henne känns väldigt onormalt. Stackars lilla bortglömda tjej.
Vill inte förnedra någon men det finns ju de kvinnor som totalt saknar känsloliv och bara simulerar känslor..

Att säga: Jag älskar dig, och sedan faktiskt helhjärtat mena det.

Autism°, förlossningspsykos mfl. brukar vara orsaken ?
Jag sätter frågetecken för jag förstår själv inte.
Vissa ska helt enkelt inte ha barn.

Robotar behöver näring inte kärlek iofs
Citera
Igår, 07:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NFC
Typ bara invandrare

Var dessa det också?
Citera
Igår, 07:55
Medlem
NitzerAc3s avatar
Finns en del kåta stollar i detta landet, tror livsstilen gör sitt till att skapa goda förutsättningar för pedos och andra idioter, samt alla spruckna familjer uppenbarligen med nya män inblandade som ej är fäder till barnen.
Kärnfamilj är ju ett naturligt starkare hinder och skydd för barn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in