2024-12-14, 10:49
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av James.Sheen
Vet vem den biologiska pappan är. Vet också att för två år sen hade mamman kontaktförbud och kunde inte vara med sin dotter. Att detta har hänt nu är helt sinnessjukt.
Första övergreppen skedde när flickan var 6 år, så det var ju innan kontaktförbudet.
Vet man varför hon hade kontaktförbud för 2 år sen? Hade dessa gärningar uppdagads redan då borde hon ju anhållits redan då?
Vet man om det tillkommit flera övergrepp efter kontaktförbudet eller är det så att flickan nu har börjat berätta och att det är därför åtalet kommer först nu?
Mammans sambo hon hade för 4 år sen, är det samma sambo som hon har nu? Så att inte fel person hängs ut?

https://www.expressen.se/nyheter/sve...an-tittade-pa/

"En kvinna i 40-årsåldern har åtalats för flera grova sexbrott mot sin nu 10-åriga dotter. "

"Flickan var bara sex år gammal när mammans sambo ofredade henne sexuellt första gången. Enligt åklagaren filmade han flickan när hon tog på sig sina trosor.

Året därpå utsattes flickan för sexuella övergrepp av sin egen mamma – och sambon medverkade via videosamtal.

”Gärningen är grovt då brott skett systematiskt, riktat mot ett litet barn, i dess hemmiljö och av närstående”, menar åklagaren i stämningsansökan."
Citera
2024-12-14, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JayJayAdams
SD:are som i politiker eller att han röstar/sympatiserar med SD? Det är nämligen en rätt stor skillnad mellan de två om du inte visste.
Den förstnämnda är en förtroendevald person som ska se till sitt partis och sina väljares intressen på bästa möjliga sätt. Det sistnämnda kan vara vilken person som helst. Ca 1/5 av alla som röstade röstade på SD. Ett par hundratusen människor från alla möjliga delar av samhället med alla möjliga bakgrunder.

Är han politiker är det extra allvarligt men om han röstar/sympatiserar med SD så har jag svårt att se hur det skulle vara relevant men jag kanske missar något så förklara gärna för mig.

Haha
Alltid nån bortförklaring. Aldrig skulle ni acceptera verkligheten.
Finns ett helt gäng såhär sjuka personer inom SD. Den här killen är inte den första eller sista inom SD som äcklar sig med barn.
Senast redigerad av Sierra.Leon3 2024-12-14 kl. 11:10.
Citera
2024-12-14, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av James.Sheen
Vet vem den biologiska pappan är. Vet också att för två år sen hade mamman kontaktförbud och kunde inte vara med sin dotter. Att detta har hänt nu är helt sinnessjukt.

Mamman ska ha varit i Malmö och brutit ihop över kontaktförbuder och inte vetat var hennes barn varit. När hennes bekanta frågade om förbudet ska hon sagt att hon inte vet varför

Men frågan är varför inte bio pappan haft barnet? Du som känner honom vad är han för typ av man: pappa??
Citera
2024-12-14, 11:46
Medlem
tomperss avatar
Kollade in mammans IG och fyfan vilket hemskt jävla vätte hon är. Riktigt vidrig människa som borde sitta inspärrad resten av livet eller brännas på bål som häxa.
Citera
2024-12-14, 12:10
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SloppySeconds
Ledsen att jag frågar men har för mig att du skrev någon gång att du var Ai-tistisk ?
Såg du videon där den äldre dottern försökte blinka med ena ögat (flörta) ?
Sedan den obekväma blicken när hon säger hon är
Kan det vara arv eller är det en Ai-tistiskt "grej" ?
Lustigt, jag hade precis tänkt svara på inlägget du skrev här i tråden ang moderskänslor och Autism heh.

Äldre dottern? är det inte samma flicka detta fall handlar om? bara det att hon är 10 år nu.
Vet inte riktigt vad du menar med Ai-tistisk men antar du menar om det har drag av Autism?

När hon säger "och pappas" lite tystare efteråt och kollar bort med blicken känns som att hon inte riktigt vågar säga till mamman att hon är pappas flicka också, men att hon ändå vill tillägga det. Därav flackar hon med blicken och tittar bort.
Ser inget Autistiskt i det utan mer ängslan och att hon är väldigt obekväm i situationen.

Angående det med moderskänslor och Autism (med frågetecken) du skrev tidigare så har man (även fast jag självklart bara kan tala för mig själv) ofta överdrivet mycket empati och känslor när det handlar om specifika individer och saker. Medans man kan vara totalt empatilös mot annat.
Man har även svårt att förstå sina egna känslor, är det här verkligen kärlek?
När mammor förgriper sig/misshandlar sina barn handlar det nog om något helt annat än moderskärlek.

I det här fallet är det helt uppenbart att vi har att göra med en PSYKOPAT.

"– En person med psykopati är ofta charmig, talför, ljuger och har en grandios och uppblåst självbild av sin egen förmåga. Psykopaten är manipulativ och får människor att gå dennes ärenden. En person med psykopati har brist på empati och saknar omsorg om andra. Hen saknar förmåga att känna med andra och handlar utifrån sina egna behov. Det kan finnas en impulsivitet som innebär att personen inte tänker efter innan den agerar, hen är orädd och uppträder ofta dominant i förhållande till andra. Det handlar om en person som gillar att styra, ställa och bestämma över andra, säger Katarina Howner, och fortsätter att berätta.

En person med psykopati använder och utnyttjar människor utan att känna skuldkänslor eller ånger. Det saknas en känslomässig reaktivitet som finns hos andra. En psykopat reagerar inte på stress på vanligt sätt och blir inte nervös, vilket kan leda till att en sådan person utan tvekan kan tänka sig att bryta mot lagen."

https://www.rmv.se/aktuellt/psykopat...r-du-igen-hen/
Citera
2024-12-14, 12:21
Medlem
-DaRude-s avatar
Kvinnan uppfattar jag som en förmodligen gravt porrskadad, vulgär och hypersexuell mamma förtärd av "köttets lust" med tanke på hur hon framför sig. Vidriga avart! Gissningsvis kommer hon från svåra förhållanden och har själv utsatts som barn. Sådan är följden om inte barn som utsätts för övergrepp får den hjälp de behöver, och i romsk kultur pratar man dessutom inte om övergrepp.

Barn som tvingas bära dessa hemligheter själva och inte har någon att prata med blir såklart nästan alltid ärrade för livet. De blir missbrukare, porrskådisar, prostituerade, promiskuösa och i övrigt dysfunktionella och självmordsbenägna vålnader med självskadebeteende eftersom de äcklas av sig själva och det dem varit med om, och i värsta fall ärver de den pedofila föreställningsvärlden och prackar på sina egna barn dessa perversa yttringar. Det förflutna är dock ingen ursäkt när de väl är vuxna människor så oavsett vad mamman varit med om själv som barn förtjänar hon inget medlidande.

Mot bakgrund av vad vi nu vet så verkar mamman nästan annonsera ut sin dotter på sociala medier. Jag hoppas polisen plockar ner hennes konton snarast möjligt eftersom flickans tragiska öde snarare visar att mammans avsikter inte varit de av normal moderlig kärlek, men snarare att väcka lust hos de hon vet dras till barn.

Om hon själv varit med om det som barn kan det väcka ett begär att "normalisera" dessa sexuella abnormiteter inom familjen för att inte känna sig som det dysfunktionella och "besudlade" undantag hon är. Så då är det dotterns tur nu. Det är därför groomingkultur och sexuell dekadens i största allmänhet är så allvarligt, eftersom det är en gränsöverskridande psykologisk, sociokulturell cancersvulst på samhället och kollektivets/klanens syn på vad som är acceptabelt och normalt. Detta nedärvs och bejakas även efter generationsskiften. Det är därför man pratar om att 1/4 av alla barn i Brasilien och andra länder i Sydamerika kan ha utsatts för sexuella övergrepp, men det är en annan diskussion det.

Som flickans biologiska pappa beskriver det i sitt utlåtande på Facebook är han förstås fylld av ilska och hämndbegär, men måste prioritera sin dotters välmående i första hand. Att folk sprider bilder och filmer från mammans sociala medier skadar barnet ytterligare eftersom pedofiler nu även får tillgång till bilder på dottern och i övrigt blir det särskilt svårt för både dottern och pappan att gå vidare när hela Sverige får veta vem offret är. Detta kommer följa med henne hela livet och hon har väldigt tur att hon verkar ha en kärleksfull och brydd pappa som kan hjälpa henne att läka, det är inte alla barn förunnat.

Har det framkommit hur allt uppdagades från först början? Jag har inte hittat någon information om det.
Senast redigerad av -DaRude- 2024-12-14 kl. 12:45.
Citera
2024-12-14, 12:23
Medlem
hakro807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawatcher
Någon som har namnet på mamman eller BM nr?

Dessa äckliga svin ska såklart hängas ut.
Det låter ju skitsmart, för givetvis kan man hänga ut mamman utan att barnet samtidigt hängs ut...
Citera
2024-12-14, 12:37
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mercede
Lustigt, jag hade precis tänkt svara på inlägget du skrev här i tråden ang moderskänslor och Autism heh.

Äldre dottern? är det inte samma flicka detta fall handlar om? bara det att hon är 10 år nu.
Vet inte riktigt vad du menar med Ai-tistisk men antar du menar om det har drag av Autism?

När hon säger "och pappas" lite tystare efteråt och kollar bort med blicken känns som att hon inte riktigt vågar säga till mamman att hon är pappas flicka också, men att hon ändå vill tillägga det. Därav flackar hon med blicken och tittar bort.
Ser inget Autistiskt i det utan mer ängslan och att hon är väldigt obekväm i situationen.

Angående det med moderskänslor och Autism (med frågetecken) du skrev tidigare så har man (även fast jag självklart bara kan tala för mig själv) ofta överdrivet mycket empati och känslor när det handlar om specifika individer och saker. Medans man kan vara totalt empatilös mot annat.
När mammor förgriper sig/misshandlar sina barn handlar det nog om något helt annat än moderskärlek.

"– En person med psykopati är ofta charmig, talför, ljuger och har en grandios och uppblåst självbild av sin egen förmåga. Psykopaten är manipulativ och får människor att gå dennes ärenden. En person med psykopati har brist på empati och saknar omsorg om andra. Hen saknar förmåga att känna med andra och handlar utifrån sina egna behov. Det kan finnas en impulsivitet som innebär att personen inte tänker efter innan den agerar, hen är orädd och uppträder ofta dominant i förhållande till andra. Det handlar om en person som gillar att styra, ställa och bestämma över andra, säger Katarina Howner, och fortsätter att berätta.

En person med psykopati använder och utnyttjar människor utan att känna skuldkänslor eller ånger. Det saknas en känslomässig reaktivitet som finns hos andra. En psykopat reagerar inte på stress på vanligt sätt och blir inte nervös, vilket kan leda till att en sådan person utan tvekan kan tänka sig att bryta mot lagen."

Imponerande att du kan sätta diagnosen ( vilket det inte är ) bara genom att läsa en tråd på FB och se nåt klipp på IG.
Citera
2024-12-14, 12:44
Medlem
SloppySecondss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mercede

Försöker inte förolämpa dig med ordet Aitism.. och vet att även autism föräldrar kan känna känslor. Förstod iofs att du hade goda referenser till det. Vilket även jag har på längre håll.
Sett postpartumpsykos-barn blivit väldigt annorlunda i vuxen ålder. (Var själv liten och såg förändringarna)
Där barnet inte tilläts matas via bröstet utan endast med bröstpump. Psykopati? Vet inte men väldigt udda.

Angående psykopati har jag mer (tyvärr) kontakt med kvinnliga sådana.
Väldigt glad att jag slipper manliga psykopater även om sådana kan vara "charmiga".

OnTopic-igen:
Barnet (det äldre '06:gissningsvis) som försöker flörta och blir manipulerad av sin mor som hon försöker ha god kontakt med även om modern är sannolikt psykopat precis som du säger.
Jag tror iofs det är det yngre barnet som har blivit utnyttjad enligt stämningsansökan.. men vad har skett utom synhåll för friska ögon.

Ungefär vad jag menar är: "När blev mamma sjuk".

Edit:
Backup länk på dokument som kommit ut i tråden (Inte FUP):
https://easyupload.io/2i1th7
Senast redigerad av SloppySeconds 2024-12-14 kl. 12:47.
Citera
2024-12-14, 12:56
Medlem
Tintin99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Alltså om
Det är cb som
Är pedofilen och inte dg så är det mycket märkligt ur flera perspektiv

Cb är aktiv sdare och han väljer alltså bli tillsammans med en rom. Fc har dessutom lagt upp anti Åkesson grejer på sin feed. Pratade de aldrig politik med varandra ?

Dg väljer att bli tillsammans med en kvinna som gjort detta mot sitt barn. Hur sjukt?

Och den persiska pappan som Skriver anonymt på fb, kollade han aldrig exets öppna Instaprofil? Träffade han aldrig sitt barn och frågade hur hon hade det hos mamma? Hue kom det fram? Vem var det som flickan berättade för?

Det är ju uppenbart att de träffades genom någon barn porr sida, hela sambo historien är ju en jävla cover up.
Citera
2024-12-14, 13:12
Medlem
-DaRude-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tintin99
Det är ju uppenbart att de träffades genom någon barn porr sida, hela sambo historien är ju en jävla cover up.

En cover up för vad? Givetvis är inte den biologiska pappan involverad i denna pedofilhärva. Det hade framkommit under utredning och samtal med dottern, dessutom hade mamman, sambon och alla andra pedofilas angivit honom också. Det här ligger på den trasiga mamman.

Vi vet heller inte vad han ansåg om mammans öppna instagramkonto och hennes pimpkärringaktiga exponering av dottern. En del kvinnor är totalt omedgörliga och vägrar lyssna. Hon framstår inte som typen som skulle lyssna på sitt ex, och det är inte direkt otänkbart att föräldrarnas förhållande var infekterat sedan många år.
Senast redigerad av -DaRude- 2024-12-14 kl. 13:15.
Citera
2024-12-14, 13:14
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SloppySeconds
Försöker inte förolämpa dig med ordet Aitism.. och vet att även autism föräldrar kan känna känslor. Förstod iofs att du hade goda referenser till det. Vilket även jag har på längre håll.
Sett postpartumpsykos-barn blivit väldigt annorlunda i vuxen ålder. (Var själv liten och såg förändringarna)
Där barnet inte tilläts matas via bröstet utan endast med bröstpump. Psykopati? Vet inte men väldigt udda.

Angående psykopati har jag mer (tyvärr) kontakt med kvinnliga sådana.
Väldigt glad att jag slipper manliga psykopater även om sådana kan vara "charmiga".

OnTopic-igen:
Barnet (det äldre '06:gissningsvis) som försöker flörta och blir manipulerad av sin mor som hon försöker ha god kontakt med även om modern är sannolikt psykopat precis som du säger.
Jag tror iofs det är det yngre barnet som har blivit utnyttjad enligt stämningsansökan.. men vad har skett utom synhåll för friska ögon.

Ungefär vad jag menar är: "När blev mamma sjuk".

Edit:
Backup länk på dokument som kommit ut i tråden (Inte FUP):
https://easyupload.io/2i1th7
enligt stämningsansökan (tack) så är det dottern född 2014 som är BO. Hon var 6 år när det började (kanske tidigare vem vet?) och är nu 10 år gammal.
Enligt stämningsansökan har hon tydligen utsatts ända fram tills nu i år.

Åldersmässigt så borde ju tjejen på videon vara hon. Är det klargjort att hon har fler barn än ett alltså?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in